Min T65-historie (Telekæde-relateret)
Fra : Andrew

Dato : 01-07-02 17:21

Hej

Jeg købte en T65 fra Telekæden for et par uger siden. Den ankom til mig
defekt. Den sendte jeg tilbage til dem og de sagde at de kun havde set en
telefon i den tilstand een gang før og det kunne ikke forklares. De sendte
mig en splinter ny en. Fint nok, den fik jeg idag, den er PRÆCIST lige så
defekt som den gamle. Den er skæv (sat sammen forkert) og man kan ikke få
SIM-kort slæden ud.

Desuden har de ikke betalt porto-penge tilbage for da jeg sendte dem den
defekte fon.

Jeg er godt nok ved at være træt af det her. Jeg vil bare have en T65 der
VIRKER, men det kan man åbenbart ikke få. De må have fået et defekt parti
hjem, men det er underligt at jeg tilsyneladende er den eneste hér der har
fået en defekt T65.

Jeg kan vel ikke gøre andet end at sende den tilbage og få dem til at sende
den ny en... CHRIST!!!!

Mvh Anders

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-07-02 18:50

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> fået en defekt T65.
>
> Jeg kan vel ikke gøre andet end at sende den tilbage og få dem til at

Dersom telefonen fysisk er skjevt sammensatt, er jo ikke det noe du behøver
å godta.

Dersom en skjev mobil kommer gjennom kvlitetskontrollen, er jo det ikke bra.
Det er jo ikke kunden som skal være kvalitetskontroll i et slikt tilfelle.

Når det gjelder SIM-kort-sleden, er den normalt ganske treg i begynnelsen.
Da åpner man den f.eks med et flatt skrujern. For å skåne telefonen, legger
man en stoff- eller pappbit mellom plastikken og jernet. Etter noen gangers
bruk, skal det gå an å åpne sleden med neglen (for de som ikke biter negler,
som meg...)

Mvh

Thorolv

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 04-07-02 13:10

> [...]
>defekt som den gamle. Den er skæv (sat sammen forkert) og man kan ikke få
[...]

Hvordan sat forkert sammen? På min er mellemrummet, mellem den grå
plade (tæt ved displayet) og resten af coveret lidt større i den ene
(venstre) side, end i den anden. Men det ser man kun, hvis man kigger
efter.

SIM-kort slæden er rigtigt nok _ret_ svær at få ud de første 2-3
gange. Jeg måtte bruge en nøgle... Nu kan man bruge neglen...

Bortset fra det, så fungerer det hele og jeg har ingen problemer med
den. Og så er den ikke engang låst. Aaah... (Orange-telefon købt i
Merlin for 700,- :)
Jeg kan nu også bedre lide at min SIM-holder sidder lidt for fast, end
lidt for løst ...

/Henrik