identifikation af tøj
Fra : Desilva

Dato : 01-07-02 16:51

Min kæreste skal have solgt et sæt mc tøj, som jeg virkelig ikke ved hvad
skal kaldes. Der er 4 forskellige navne på det, så jeg vil høre om i har
nogen ideer.

Der står på det. jaguar Glorelo, Dynatec, Scholler og Hipora.
Hvad skal man kalde sådan et sæt (jakke og buks) når det skal sælges?

Fra : RacerNiels

Dato : 01-07-02 17:41

"Desilva" <alamyx@softhome.net> wrote in message
> [...]
> skal kaldes. Der er 4 forskellige navne på det, så jeg vil høre om i har

Mærket

>Glorelo,

Dunno :-?

>Dynatec,

Sikkert en membran

>Scholler

Reflekser

>og Hipora.

Stoffet - noget Cordura af en art.

> Hvad skal man kalde sådan et sæt (jakke og buks) når det skal sælges?

Kunststof

Niels *læderbøsse*