3410 vs. 3510
Fra : ?

Dato : 01-07-02 12:52

Jeg ved 3510 har nogle funktioner 3410 ikke har men har 3410 nogle 3510 ikke
har ? og er 3510 de ekstra penge værd ?

---Jacob---

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-07-02 18:18

"?" <12345@pastil.dk> wrote in message
> Jeg ved 3510 har nogle funktioner 3410 ikke har men har 3410 nogle 3510
ikke
> har ? og er 3510 de ekstra penge værd ?
>
> ---Jacob---

Det ble svart på et lignende spørsmål fra "Zero Cool" den 29.06.

Se først om du finner noe der.

Vennlig hilsen

Thorolv

Fra : Thomas E

Dato : 02-07-02 16:43

Køb det nye nummer af "mobil"

Fra : ?

Dato : 02-07-02 18:09

efter hvad jeg har fostået har 3510 alt det 3410 + mere er det rigtigt
forstået?

på forhånd tak Jacob

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 02-07-02 19:25

> efter hvad jeg har fostået har 3510 alt det 3410 + mere er det rigtigt
> forstået?
>
> på forhånd tak Jacob

Jo, det er på mange måter korrekt. Men den har ikke Java. Likevel ville jeg
klart gått for en 3510.

En kombinasjon av Java og GPRS får man i Siemens M50, du kan jo undersøke
den før du kjøper.

Mvh

Thorolv

Fra : ?

Dato : 02-07-02 23:34

ok kan desværre ikke finde den simens nogle steder

køber nok en 3510, men tak for hjælpen

Jacob

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 03-07-02 18:52

> ok kan desværre ikke finde den simens nogle steder
>
> køber nok en 3510, men tak for hjælpen
>
> Jacob

Ja, kjøp deg en 3510, du.

Du blir sikkert meget godt fornøyd med den. Det ble i allfall jeg!

Mvh

Thorolv