Aopen G4 TI 4200 128Mb, er det noget værd~
Fra : John Sorenson

Dato : 01-07-02 11:03

Er der nogen som kender til dette nye kort? ud fra guru3d.com ser det ud til
at være et ok kort, men er der nogen som har erfaring med dette kort?

Fra : Daniel Bang

Dato : 04-07-02 19:06

Ser udemærket ud du skal dog vide at det kun har en tv-out på 800*600

Fra : John Sorenson

Dato : 05-07-02 07:43

Hvilken betydning har det på DVD og Divx film?

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 11-07-02 08:59

John Sorenson wrote:

> Er der nogen som kender til dette nye kort? ud fra guru3d.com ser det ud til
> at være et ok kort, men er der nogen som har erfaring med dette kort?

Jeg har et og er ganske tilfreds med det. Blæseren siger ikke særligt
meget, men det er jo en smagssag. Jeg har ikke eksperimenteret med OC,
og har kun prøvet TV-out en enkelt gang, hvor det virkede fint ved brug
af TV-Tool. Med NVidias NView kunne jeg ikke få det til at skifte fra
NTSC til PAL. Nogen der ved hvad der skal til for at få det til at
virke?

/Jacob