Bredde på campingvogn
Fra : Jan M Sorensen

Dato : 01-07-02 10:29

Jeg har sett at med danskregistrert campingvogn kan den ikke være bredere
enn bilens bredde + 35 cm på hver side. Gjelder det andre regler for
utenlandsk (norskregistrert) campingvogn i Danmark ?

Fra : PHK

Dato : 01-07-02 10:34

"Jan M Sorensen" <jmsoere@frisurf.no> skrev i en meddelelse
> Jeg har sett at med danskregistrert campingvogn kan den ikke være bredere
> enn bilens bredde + 35 cm på hver side. Gjelder det andre regler for
> utenlandsk (norskregistrert) campingvogn i Danmark ?

Ja. De norske regler gælder i Denmark for den type køretøjer.

--
_
|_|

Fra : Jan M Sorensen

Dato : 01-07-02 13:46

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i melding

> "Jan M Sorensen" <jmsoere@frisurf.no> skrev i en meddelelse
>
> Ja. De norske regler gælder i Denmark for den type køretøjer.

> [...]
Mange takk for svaret.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 07-07-02 15:59

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja. De norske regler gælder i Denmark for den type køretøjer.

Der var du vist for hurtig.
Hvis bil og campingvogn er lovligt indregistreret i sit hjemland, så er det
lovligt at køre med i Danmark.
I Norge har man ikke regelen om at påhængsvognen ikke må være mere end 35
cm. breddere i hver side.
At Danmark har valgt at indføre denne regel er jo ufatteligt, da vi da har
mindst lige så gode veje som i Norge.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : PHK

Dato : 07-07-02 16:50

Tommy Hansen wrote:
:: "PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
:: news:afp7m2$94u$1@sunsite.dk...
::: Ja. De norske regler gælder i Denmark for den type køretøjer.
::
:: Der var du vist for hurtig.

Nahh - læs igen :)

Du kan altid gi´ en kvajebajersk øl ;)

--
_
|_|

Fra : Tommy Hansen

Dato : 07-07-02 18:07

> Nahh - læs igen :)
>
> Du kan altid gi´ en kvajebajersk øl ;)

Ups ! - ved nøjere nærlæsning af indlægget ser jeg at jeg nok skylder en
kvajebajer. Den giver jeg gerne.
Undskyld og god sommer.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : PHK

Dato : 08-07-02 01:30

Tommy Hansen wrote:
:: "PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
:: news:ag9o00$aa9$1@sunsite.dk...
:::
::: Nahh - læs igen :)
:::
[...]

Ups - skrev jeg en kvajebajer? Jeg mente en kasse kvajebajere ;)

:: Undskyld og god sommer.

Snart, snart! :)

--
_