I Am Sam (ingen spoiler)
Fra : Kostas

Dato : 01-07-02 09:59

Kan ikke lige se tidligere posts omkring denne film.

Jeg så den i går og blev positivt overrasket - jeg synes specielt Sean Penn spiller ret godt i den. Jeg synes under alle
omstændigheder at han spiller væsentligt bedre end Denzel W i Training Day. Altså hvis man skal forsøge at måle dem som Oscar
materiale. Men det er jo en helt anden sag.

Sådan hurtigt handler den om Sam der er retarderet og far til en 7 årig pige. Han befinder sig selv på 7 års stadiet og derfor mener
myndighederne ikke han kan tage sig godt nok af pigen. Filmen viser så hans kamp mod systemet. En ganske underholdende og fornøjelig
(og til tider sørgelig) film.

Se den i biffen eller lej den. Det er nok ikke en af de film man ser flere gange (min dvd er sat til salg igen

Det var bare det jeg ville sige - hej!

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 03-07-02 20:15

> Sådan hurtigt handler den om Sam der er retarderet og far til en 7 årig
pige. Han befinder sig selv på 7 års >stadiet og derfor mener
> myndighederne ikke han kan tage sig godt nok af pigen.

Nå det var da underligt. *sarkasme*

Naturligvis skulle myndighederne fjerne hende, det er logik for burhøns at
han er uegnet som far. "All it takes is love" er da den største løgn man kan
fylde folk (og forældre) med.

Man skal være god til at suspend sin disbelief for at kunne støtte Sams
kamp, det er helt sikkert.