dk.sport.triathlon ønskes - læs her
Fra : Mogens Henckel

Dato : 01-07-02 09:18

Hejsa

Så har jeg sendt et ønske om sådan en gruppe til dk.admin

Så skal du bare støtte ideen...gå til dk.admin og kom med indlæg

mvh
Mogens

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 01-07-02 12:06

"Mogens Henckel" <mogens@henckels.dk> writes:

> Så skal du bare støtte ideen...gå til dk.admin og kom med indlæg

Det hjælper ikke, det er ikke antallet af positive beskeder i dk.admin
der afgør om en sådan gruppe bliver oprettet. Det er antallet (og
kvaliteten) af beskeder om triathlon her i gruppen der er afgørende.

Så hvis du har noget på hjerte om triatlon så er tiden inde *nu* til
at sprøge eller kommentere det her i gruppen. Nu hvor forslaget er
stillet vil medlemmer af styregruppen følge den her gruppe, og se om
der er en aktiv diskussion.

Et godt hint: Prøv at skrive lidt provokerende om emnet her i gruppen,
hvis det kan lokke nogen reaktioner ud af folk, viser det at det er et
emne folk føler for og gider diskutere.

Fra : Peter

Dato : 01-07-02 12:09

"Mogens Henckel" <mogens@henckels.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Så har jeg sendt et ønske om sådan en gruppe til dk.admin

Hvorfor?
Jeg husker ikke nogensinde at have set et eneste indlæg omkring dette.
Der skal være så overvældende mange indlæg omkring dette, at det kan
forsvares at udskille emnet til sin egen gruppe.

Hilsen Peter

Fra : OleJ

Dato : 02-07-02 08:05

Hej Mogens

Det vil jeg da gerne støtte!

Men hvordan gør man? Sender man indlæg i dk.admin med triathlon i subject?

Mvh Ole J

Fra : Rundude

Dato : 02-07-02 13:33

nej ikke med triathlon, men med triatlon

mvh
rundude

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 05-07-02 09:13

olj@sol.dk (OleJ) writes:

> Men hvordan gør man? Sender man indlæg i dk.admin med triathlon i subject?

Nej, du skriver et indlæg i dk.sport om triathlon, med triathlon i
subject. Det kan være et spørgsmål eller en kommentar til sporten.

Er der f.eks. nogen vigtige internationale konkurencer på vej? Hvem
er favoritter?

Fra : Mikkel L.

Dato : 13-07-02 20:25

On Fri, 05 Jul 2002 10:12:44 +0200, Per Abrahamsen
<abraham@dina.kvl.dk> wrote:

Jeg så meget gerne en dk.sport.tennis og en dk.sport.golf

Jeg tror bestemt der vil være trafik for det. Problemet er at man
mener at der skal være eksisterende trafik i forvejen, og da tennis og
golf interesserede ikke har deres eget forum kommer der ikke rigtig
gang i det.
En dum og svær at vende, cirkel.

Fra : Jesper Christensen

Dato : 14-07-02 13:31

Mikkel L. skrev følgende....

> [...]
> mener at der skal være eksisterende trafik i forvejen, og da tennis og
> golf interesserede ikke har deres eget forum kommer der ikke rigtig

Jeg ville gerne støtte en dk.sport.golf men som du siger skal der være
trafik. Så er det med at fatte pennen og skrive indlæg så du kan bevise
interessen vil være der. Det var hvad vi gjorde med dk.sport.ishockey i sin
tid og den gruppe fungerer fint nu og har gjort de sidste 4 år. Også selv om
jeg selv mange gange har måtte være kreativ for at holde liv i gruppen,
specielt om sommeren da ingen ligaer er i gang.

Så bare se at komme i sving(fik du den?, så skal der nok være opbakning.
Skab noget trafik.

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-07-02 17:51

Hej Alle

Der er måske en anden mulighed !!! Via http://www.cykling.info er der

oprettet et debatforum, der har "katagorier" både indenfor cykling og

triathlon. Se f.eks. på http://www.cykling.info/community/upload/

Hjemmesiden er nyopstartet - og det er begrænset med indlæg (endnu)
men om ikke andet så har vi et forum for Tri-diskussionen !!!

/kims