Garbage på Roskilde
Fra : Peter | Paintbox

Dato : 01-07-02 08:50

Jeg kan ikke helt finde ud af, om man skal grine eller græde ...

:-/
Peter

Fra : Jakob Schmidt

Dato : 01-07-02 11:05

Peter | Paintbox <peter@paintbox.dk> writes:

> Jeg kan ikke helt finde ud af, om man skal grine eller græde ...

Fortæl mere. Jeg kunne ikke komme til Roskilde i år, og jeg har godt
nok kammerater, som sikkert fodrer mig med rester fra festivalbordet,
men skriv alligevel et eller andet. Jeg har ikke engang læst
anmeldelser eller noget.

Arrr.

--
Jakob

Fra : Peter | Prepress

Dato : 01-07-02 11:48

in article u65zzn4qd.fsf@aut.dk, Jakob Schmidt at sumus@aut.dk wrote on
01/07/02 12:04:

> [...]
> nok kammerater, som sikkert fodrer mig med rester fra festivalbordet,
> men skriv alligevel et eller andet. Jeg har ikke engang læst

1) Shirley Mansons stemme var helt fucked up. Hun var ekstremt hæs, så når
hun sang var der elektronisk "hjælp" og det kunne man sgu' godt høre. Det
lød fint og rent, men ret "klinisk"

2) Butch Vig var IGEN ikke med. Han var heller ikke med i VEGA
(GUDEkoncert). Matt Chamberlain spillede fint, men The Man manglede altså

3) De fuckede op i to numre. Shirley kom en halv takt for hurtigt ind i
Milk, som de så stoppede og droppede. Øv øv øv. Det andet var Cherry Lips,
som også gik galt. Det spillede de dog senere.

4) Det posistive var så Shirley, der i den grad gav den gas. Sprang rundt på
scenen, snakkede og jokede med publikum og de øvrige bandmedlemmer. De sang
endda Kylie Minogue's "Cant' Get You Out Of My Head" - vistnok pga.
trommeslagerens fascination af hende (Kylie)

5) De spillede ikke en gang en time. Skuffende.

Alt i alt den dårligste koncert fra deres side på dansk grund, som jeg har
været med til (5. gang)

Peter

Fra : Peter | Prepress

Dato : 01-07-02 13:04

in article B945FFED.9ED6%peter@paintbox.dk, Peter | Prepress at
peter@paintbox.dk wrote on 01/07/02 12:47:

> [...]
>
> 5) De spillede ikke en gang en time. Skuffende.
>
> Alt i alt den dårligste koncert fra deres side på dansk grund, som jeg har

Ellers se her ...! (uha uha)
http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=104482&fid=100092327

Iøvrigt hedder trommeslageren Walker, og ikke Chamberlain ...

Peter

Fra : Mikster

Dato : 01-07-02 21:44

"Peter | Prepress" <peter@paintbox.dk> skrev i en meddelelse
> in article B945FFED.9ED6%peter@paintbox.dk, Peter | Prepress at
> peter@paintbox.dk wrote on 01/07/02 12:47:

> Ellers se her ...! (uha uha)
> http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=104482&fid=100092327

Det bundniveau som BT synes Garbage synes jeg de har ramt journalistisk og
intellektuelt. Ikke blot i deres dækning af festivalen, men i hele deres
gerning. Spørgsmålet er om BT ikke bare skulle krybe ind i det hul de kommer
fra. Jeg mener hvis de ikke kan lide live-musik hvorfor så anmelde det?...

VH MIKKEL

Fra : Andrew

Dato : 01-07-02 22:27

BT fatter IKKE en skid. De giver masser af stjerner til de bands der lyder
PRÆCIST som de gør på CD'en. Jeg fatter IKKE at han giver RHCP 2 stjerner.
Han er da bare ude på at få noget opmærksomhed. Stor IDIOT efter min smag,
han burde ikke være anmelder.

Spør' de 70000 ved Orange scene hvad de syntes om koncerterne istedet for at
høre på en opblæst anmelder. Forresten så er det ikke ALT der står i BT man
skal tro BLINDT på!!!

mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Andrew

Dato : 01-07-02 22:27

Fra : Andrew

Dato : 01-07-02 17:25

Det var KANON!!!

Efter Erykah Badu og RHCP var det den fedeste koncert!!!

Erykah Badu var FANTASTISK!!!

Hun var ret vild til koncerten, om det virkelig VAR Whiskey hun drak, ved
jeg ikke, men hun virker ret stiv. Det var fedt at se et band der gav den
GAS og improviserede lidt en gang imellem, istedet for det CD-afspiller
musik og de kedelige fuldstændigt indøvede koncerter der også var.

Mvh Anders

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 01-07-02 17:31

Andrew wrote:
> [...]
> band der gav den GAS og improviserede lidt en gang imellem, istedet
> for det CD-afspiller musik og de kedelige fuldstændigt indøvede

Ja, mine foretrukne øjeblikke på Nirvanas Unplugged album er også de steder,
hvor Kurt fucker op i numrene. Lækkert med noget improvisation

/Nikolaj

Fra : Andrew

Dato : 01-07-02 19:12

> Ja, mine foretrukne øjeblikke på Nirvanas Unplugged album er også de
steder,
> hvor Kurt fucker op i numrene. Lækkert med noget improvisation

Jeg snakker ikke om det rent musiske, men om selve koncert-oplevelsen. Det
var fedt at se et band som gik lidt udenfor grænserne, og ikke bare fyrede
et totalt indøvet show af!

mvh Anders

Fra : Jakob Hansen

Dato : 01-07-02 21:52

On Mon, 1 Jul 2002 20:12:05 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Jeg snakker ikke om det rent musiske, men om selve koncert-oplevelsen. Det
>var fedt at se et band som gik lidt udenfor grænserne, og ikke bare fyrede
>et totalt indøvet show af!

Det var ganske givet ikke deres bedste koncert, det var der alt for
meget hat og briller til, men underholdningsværdien var da i top!!

Og med den stemme, kan man nu godt tilgive, at de ikke spillede
længere... Den var vist allrede overbelastet...

PS: BT fatter ikke en meter!!!

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Jonas E

Dato : 01-08-02 13:25

Peter | Paintbox <peter@paintbox.dk> wrote in

> Jeg kan ikke helt finde ud af, om man skal grine eller græde ...
>
>:-/
> Peter

Tja skotte er hun i hvert fald! Jeg grinte nu mest af det. Hiun har da
givet navn til et udtryk: Shirley Manson-stiv.