DDV priser...
Fra : Klaus Petersen

Dato : 01-07-02 03:03

Hvad koster det egentlig hos DDV?
Der står intet på deres side.

Fra : Dot

Dato : 01-07-02 08:35

Klaus Petersen skrev i meddelelsen ...
>Hvad koster det egentlig hos DDV?
>Der står intet på deres side.

Indmeldelse kr. 200 og ugeafgiften kr. 45.
Det står nederst på Hvem er DDV

Dot

Fra : Klaus Petersen

Dato : 01-07-02 12:56

> Indmeldelse kr. 200 og ugeafgiften kr. 45.
> Det står nederst på Hvem er DDV

Ok. Tak

Fra : KatjaStrofen

Dato : 01-07-02 16:20

Dot <xxx@xxx.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:afp0vr$e74$1@sunsite.dk...

> Indmeldelse kr. 200 og ugeafgiften kr. 45.
> Det står nederst på Hvem er DDV
>
> Dot
Mener faktisk det er steget til 85 kroner - men er ikke sikker

katja

Fra : Karen

Dato : 01-07-02 17:01

On Mon, 1 Jul 2002 17:20:12 +0200, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>Dot <xxx@xxx.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:afp0vr$e74$1@sunsite.dk...

>Mener faktisk det er steget til 85 kroner - men er ikke sikker

Det passer IKKE at det koster 85 (det er WeightWATHCHER pris). Det
koster 45/UGE og 200 kr i indmeldelse

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Klaus Petersen

Dato : 01-07-02 22:15

> Det passer IKKE at det koster 85 (det er WeightWATHCHER pris). Det
> koster 45/UGE og 200 kr i indmeldelse

Okay. Jeg vil egentlig også gerne høre jeres mening.

Min idealvægt ligger på 72 kg. (det ved jeg fra da jeg var på min idealvægt)
men nu
er jeg oppe på 79-80 kg. og vil egentlig gerne ned på idealvægten igen.

Kan det betale sig at melde sig ind i DDV for de 7-8 kg. eller er der mon en
bedre
løsning?

Jeg ved at mit overvægt skyldes forkert kost.

Fra : Mae

Dato : 02-07-02 08:06

Hej Klaus.

Efter min mening vil det ikke kunne betale sig at melde sig ind blot for at
tabe en 7-8 kg. Når du selv siger det skyldes overvægt, ved du også hvor
hunden er begravet, ikke?
Du vil snildt kunne smide de første 5 bare ved at spise sundt, fedtfattigt
og fiberrigt.
Og husk nu motionen! *GG* Uanset hvor gerne man måske vil, så kommer man
ikke udenom den.
Go' fornøjelse.

Mange hilsner
Mae

Fra : Klaus Petersen

Dato : 02-07-02 12:30

> [...]
> og fiberrigt.
> Og husk nu motionen! *GG* Uanset hvor gerne man måske vil, så kommer man

Og det er så dér mit problem er. Jeg tror mit problem er, at jeg spiser for
meget,
(dvs. ikke så usundt, men for store mængder). Min fornemmelse for, hvor
meget
mad min krop har brug for, er ikke så god. Og når jeg dyrker motion, kunne
jeg
måske have en tedens til at overtræne.

Med andre ord, det jeg egentlig har brug for, er sådan set nogle
retningslinjer især med
hensyn til kosten, men også lidt til motionen.

Det var derfor, jeg overvejede om sådan et sted som DDV ville være en god
løsning
til mig.

Fra : Anja

Dato : 05-07-02 07:07

"Klaus Petersen" <spektual@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hensyn til kosten, men også lidt til motionen.
>
> Det var derfor, jeg overvejede om sådan et sted som DDV ville være en god

Hej Klaus
Kostplanen hos DDV er uhyre effektiv, så du ville hurtigt tabe det
nødvendige. Til gengæld tror jeg ikke at du ville få de nye kostvaner "ind
på rygmarven" på så kort tid. Måske du ville have større glæde på længere
sigt af at følge de generelle anvisninger i kostplanen som du kan få her:
morgenmad: 2 skiver brød + 25 g ost (eller 1 æg) + 1 frugt
Frokost: 2 skiver brød + 300 g grønsager +120 g kød eller fisk (uden fedt
eller grillet eller kogt så fedtet kommer væk!)
Aften: 300 g grønsager + 200 g kød eller fisk (ingen ris, pasta, kartofler
eller brød!)
Hvis du er meget sulten (er man især i starten når man skærer ned på pasta
mv.) kan du sagtens spise 500 g grønsager i stedet.
Derudover ca 5 stykker frugt + ½ l skummetmælk (eller 1/4 l yoghurt) pr dag.
Hvis din basiskost ser nogenlunde sådan ud, kan du sagtens spise andre ting
derudover (hvis du har appetit til det), men jo mindre slik, chips, sukker,
sodavand mv du indtager, jo hurtigere vil du se resultater.

Mvh Anja

Fra : Klaus Petersen

Dato : 05-07-02 15:49

Tak for det!

Hvor meget motion bør man så dyrke?

Fra : Anja

Dato : 05-07-02 19:08

> Tak for det!
>
> Hvor meget motion bør man så dyrke?

Tja, så meget man orker, personligt gik jeg først for alvor i gang efter at
have smidt de overflødige kilo (så er det nemmere at vise sig i
motionscenteret), men alt hjælper. Husk at motion måske ikke forbrænder så
mange kalorier (du skal altså ikke spise mere bare fordi du har trænet), men
det vigtigste er at en højere muskelmasse giver et generelt forøget
stofskifte.

mvh Anja