Honda ... WROMM ... Miau :o)
Fra : Lasse Madsen

Dato : 30-06-02 22:13

SÅ !

Blev ventilerne endelig stillet ! de var spændt 3 omgange for meget hvilket
forudsagede at de var EXTREMT stramme ... men sjovt nok klævrede den ikke
(helt) vandvittigt ... og kørte ligsom den plejer ... men nu er der minimal
klævren og maximal "miau" lyde nede fra motoren

MEN !

Som man fikser det ene problem opstår et nyt (honda ... suk) karburatoren
blev ved med at tømme alt benzin ud af "udløbs slangen" ...

FAT MOD !

Efter lidt smergellærred og grov filen på en skrue der går ind til
?flyderen? stoppede den med det igen .. HURRA !

SÅ NU ER HVER ENESTE TÅRE GLÆDENS TÅRE ! ! !

Trip tælleren viser 937km så nu mangler jeg bare 63km så er Hondaen klar til
at åbne for ALLE gasspjeldene og gå ! AMOK ! og FLÅ asfaldten af vejen uden
for rocker borgen

I FANGER MIG ALDRIG råber jeg så mends de er ved at starte deres HD'ere op
og jeg ligger afsted med flere hundrede ...

( Lige indtil de kører op på siden af mig :)

Kæden er smurt, ventilerne er stillet, karburatoren renset, hondaen vasket,
hjelmen pusset og madsen er vildt

Så når i ser den FEDESTE røde honda med en fører i blåt mc tøj så rækker i
lige hånden op og råber HONDA POWER !! ! ! så får i lige en horn salve

(p.s. dem der kører skrusuki, kawasaki og andre riskogere (også prøjser
øser) ) kan bare nøjes med at råbe YEAH ! ... vi skulle jo nødig have a
jeres mc'ere bliver jaloux på den røde mis

Surt at jeg gik tør (skulle skifte på reserve) på min sidste tur ... men
efter at have råbt af hondaen at hvis den stoppede kunne den godt forberede
sig på en tur i presseren ovre på produkten vidste den godt at den ikke
skulle begynde på noget fis ...

Såe den har sgu alligevel lidt respekt for mig ...

M.v.h.
Lasse Madsen
- Der stadig har et punkteret bagdæk ... (argh.. det får sgu bare noget mere
skumfidus spray)

Fra : Brian B

Dato : 01-07-02 22:44

Føler med dig.. :)