Økonomiprogram til håndværkere
Fra : Kim Bech Andersen

Dato : 30-06-02 21:21

Hej

Min bror er selvstændig tømrer og han har brug for et økonomiprogram.
Findes der et program, på dansk, der er specielt lavet til mindre
selvstændige håndværkere.

mvh

Kim

Fra : Per H

Dato : 01-07-02 05:24

On Sun, 30 Jun 2002 22:20:59 +0200, Kim Bech Andersen
<kiban@bistrup.dk> skrev:

>Hej
>
>Min bror er selvstændig tømrer og han har brug for et økonomiprogram.
>Findes der et program, på dansk, der er specielt lavet til mindre
>selvstændige håndværkere.

Os tømrer må jo holde sammen

Et faktueringsprogram ja der er et par stykker.

Stella office. Det bruger jeg selv, men kun fakturadelen. du kan DL
en demo.

www.stellar.dk

ellers er der summesumarum, det har også nogle gode egenskaber, så
som lækkert kundekartotek, med direkte udprint af kuverter osv.

Problemet med summesumarum, eller hvordan det nu staves, er for mig
at jeg skal bruge nogle tekster i brevhovedet, nemlig

Rekvisitionnummer
og andre, som jeg er nødt til at bruge , da jeg har kunder inden for
kommunen, og boligselskaber

Og det findes ikke i summerarum, og det kommer heller ikke til at stå
der, ifgl programøren.

Ellers havde jeg måske skiftet.

Også her kan du DL en version.
http://www.stoneware.dk/

Der er iøvrigt en god hjælp i summerum

Jeg har brugt stella office i godt 2 år, uden et eneste problem. du
kan købe flere produkter, så du hele tiden bliver opdateret, og kan få
tlf hjælp. Begge prg er i den billige ende. ca et par tusinde.
svjh.

Men der er alså også andre, bla er der en hjemmeside, hvor man kan se
en del kontor programmer, som han kan bruge, men jeg kan ik lige
huske url. ? andre??

Mvh.
PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk

icq 8212837

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 01-07-02 06:01

Per H skrev i meddelelsen ...

> [...]
for
>kommunen, og boligselskaber
>
>Og det findes ikke i summerarum, og det kommer heller ikke til at

Jeg tror at jeg forstår dit problem. Der mangler felter man selv kan
definere indholdet i til de enkelte kunder.

Som en erstatning kan feltet leveringsadresse bruges til et
ubegrænset antal oplysninger.
I filen "Etiket.dat" ændre du teksten "Leveringsadresse: " til
"Suppl. oplysninger: "

Med venlig hilsen
Jørn Rasmussen
Retsløses Venner