isolering af beton gulv i skur/ garage
Fra : Michael Petersen

Dato : 30-06-02 20:13

hejsa, som nogle måske kan huske skrev jeg for nogle / adskillige
måneder siden om at jeg overvejede at anskafe mig en 20fods container og
benytte den, som skur..

den plan er droppet, til fordel for et skur bygget af træ. først og fremmest
fordi jeg kan bygge et skur bredere end de 2,5M som en container er i
bredden, og sidst men ikke mindst ( hvis i spørger min kone ) design hensyn

any way.. jeg vil støbe gulv.
men hvordan og hvormeget bør jeg isolerer gulvet ?
og hvor billigt kan det gørres ?

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 04-07-02 10:39

"Michael Petersen" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:3d1f585b$0$1477$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
hensyn

> any way.. jeg vil støbe gulv.
> men hvordan og hvormeget bør jeg isolerer gulvet ?

Jeg har ingen erfaring med subj. men måske
http://www.husk-det-hele.dk/docs/produkt/VisProduktBeskrivelse.asp?id=285&ka
tegori=2 kan hjælpe dig på vej?

/Tommy