Hvem og Hvad?!
Fra : N I E L S

Dato : 30-06-02 19:49

Se billede her:
http://nhj.homepage.dk/billede-quiz.htm

Hvem er denne skuespiller, hvad hed han i rollen og i hvilken film/tv-film?
--
N I E L S
- - - - - -

Fra : Zeki

Dato : 30-06-02 20:52

film/tv-film?

Hmm...Slim Pickens i 'How the West Was Won" - ikke helt sikker dog.

Zeki

Fra : N I E L S

Dato : 30-06-02 22:43

Kan det være "Nat" fra PeachPit? (BewHills90210)
--
N I E L S
- - - - - -

Fra : N I E L S

Dato : 01-07-02 00:10

Fandt lige selv ud ad det.
Talfryn Thomas i rollen som Tom Price (vagabonden) i TV-serien De Overlevne
fra 1975.
Kanon serie i 38 afsnit.
--
N I E L S
- - - - - -

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-07-02 00:29

> Fandt lige selv ud ad det.
> Talfryn Thomas i rollen som Tom Price (vagabonden) i TV-serien De
> Overlevne fra 1975.
> Kanon serie i 38 afsnit.

Det var det, men er den det nu, jeg tvivler.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : N I E L S

Dato : 01-07-02 10:41

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote

> Det var det, men er den det nu, jeg tvivler.

Tja. Sådan er det jo tit med smalle produktioner. Og meget tidstypiske
produktioner. Og selvom man jo siger at en god historie ikke kan fortælles
for ofte, kan det da godt være at den teknisk er blevet utroværdig. Jeg
synes bare at kunne huske at den udover at være ret spændende opbygget,
omhandlede nogle eviggyldige værdier. Ville gerne gi' den en chance. Ligesom
i øvrigt med "Månebase Alpha"
--
N I E L S