Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus software update
Fra : Claus Nielsen

Dato : 30-06-02 19:44

Davs.

Min nabo har et Canon Ixus digital kamera.

Og det kan kun optage i 3 forskellige
billedstørrelser/billedkvaliteter.

Kan man ikke få en eller anden software opdatering, så man kan vælge
mellem lidt flere indstillinger af den billedkvalitet som man vil
optage med ?!?

Claus

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-06-02 19:59

Claus Nielsen wrote:

> Kan man ikke få en eller anden software opdatering, så man kan vælge
> mellem lidt flere indstillinger af den billedkvalitet som man vil
> optage med ?!?

Pas på med Canon's software updateringer, der er flere bruger i denne
gruppe, der kommet meget galt af sted med de såkaldte firmware
opdateringer af Canon digicam's.

Fra : Johnny

Dato : 01-07-02 08:51

Jeg har lige opdateret mit Canon S30. Og der var ingen problemer.
Men klart man skal virkeligt passe på med disse opdatereinger...!

-Johnny

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 01-07-02 09:38

"Johnny" <marco@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige opdateret mit Canon S30. Og der var ingen problemer.
> Men klart man skal virkeligt passe på med disse opdatereinger...!

Vi taler om opdatering af firmware ikke ?

Jeg har selv lige opdateret mit G1 fra V 1.0.0.2 til V 1.0.0.3, jeg var
skide nervøs fordi jeg har prøvet at smadre en bios chip .

Men denne opdatering havde intet med billedstørrelser/billedkvaliteter at
gør derimod kun noget med overladning af batteri ved ladning i kamera.

Fik du flere billedstørrelser/billedkvaliteter efter opdatering af dit S30?

og hvad er formålet med dette?

Mvh
Henrik

Fra : Johnny

Dato : 01-07-02 19:34

> Fik du flere billedstørrelser/billedkvaliteter efter opdatering af dit
S30?

> og hvad er formålet med dette?

Det eneste jeg fik ud af det, er understøttelse af den nyeste EXIF 2.2
Og vist nok også understøttelse af en lille mobilprinter, men der er jeg på
"dybt vand".
Såvidt jeg ved er det vist det eneste jeg fik ud af det...
Mvh Johnny

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 01-07-02 19:56

Jeps, der har hidtil ikke været meget at hente i de opdateringer. Har selv
opdateret min Ixus V.

Og nej, kammeraten med Ixus'en (nok den gamle Ixus - da det passer med de få
opløsninger), vil ikke få flere opløsninger af en opdatering.

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk