Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce 2 mx i pentium 2 450 mhz....
Fra : Lars Vinther

Dato : 30-06-02 19:14

Kan det betale sig at stikke et geforce 2 mx 400 kort i en pc med følgende
specifikationer:

Pentium 2 450 mhz
256 MB PC100 ram
Nuværende grafikkort: TNT 2 m64 m/32 MB ram

eller vil det være overkill (vil den overhovedet kunne udnytte/køre sådan et
kort???)

Lars

Fra : Martin K

Dato : 30-06-02 19:26

Lars Vinther wrote:
> [...]
> Nuværende grafikkort: TNT 2 m64 m/32 MB ram
>
> eller vil det være overkill (vil den overhovedet kunne udnytte/køre

Tja... når det nu kun er en MX GPU, vil jeg da mene at det skulle passe ok
sammen. En kammerat havde engang en P II 400 MHz, der godt kunne udnytte et
GF2 GTS. Men om den udnyttede det fuldt ud ved jeg så ikke.... Men dengang,
gik det satme stærkt. Det vil føles som om du får helt ny maskine

--
Martin K

Fra : Søren

Dato : 30-06-02 21:52

Hvis du har kortet så prøv at sætte det i og se hvad der sker !!!??
Hvis du vil køre de nyeste spil skal du nok investere i en lidt hurtigere
processor og et noge hurtigere kort, mindst gf2 ti.

Søren.

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 30-06-02 22:55

Lars Vinther <metal666@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afnhpn$587$1@news.cybercity.dk...
> Kan det betale sig at stikke et geforce 2 mx 400 kort i en pc med følgende
> specifikationer:

Der er en hel verden til forskel på et TNT2 og et Geforce2 og det vil du
også kunne mærke i din maskine selvom den måske ikke kan udnytte det fuldt
ud.

Mvh. Finn

Fra : Lars Vinther

Dato : 04-07-02 19:27

Tak for alle jeres svar. Det sætter jeg meget stor pris på!!! Har været på
ferie så jeg har ikke kunnet svare før nu....

Tak for jeres hjælp
Lars