Opdatering af firmware
Fra : Jakob Larsen

Dato : 30-06-02 18:05

Hejsa
Jeg regner med at skal have opdateret softwaren i min mobiltlf (Nokia 6210)
før garantien udløber på den. Derfor vil jeg høre hvor man får gjort sådan
noget i Aalborg....? Helst et sted hvor de gør det mens man er i butikken,
så jeg ikke skal undvære mobilen alt for lang tid :)
Mvh
Jakob

Fra : JMo.

Dato : 30-06-02 19:13

EMTS i Bispensgade.

Alternativt Teleservice. (www.teleservice.com)

Fra : Jakob Larsen

Dato : 01-07-02 09:59

"JMo." <ns-sf_001@mohr.cx> wrote in message

> EMTS i Bispensgade.
>
> Alternativt Teleservice. (www.teleservice.com)

Tak for svaret. Det blev EMTS.

Fra : ~~Wing~~

Dato : 03-07-02 18:54

Hejsa

Hvad fordele er der ved at opdatere firmware i nokia 6210 ??
har selv en som snart bliver et år så hvis der noget guf at hente ved at
opdatere vil jeg da se at få det gjort.

Mvh Wing