Suzuki Samurai udstødning
Fra : Bent Hansen

Dato : 30-06-02 18:18

Hejsa
Jeg skal have sat en ny udstødning på min Suzuki Samurai, er det noget man
sagtens selv kan ordne ?
Jeg har fundet en her

http://zillionshop.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2831&vare
_id=100586

Skulle der være nogen problemer i at montere den selv ?

Hilsen Tobias

Fra : Jens A.

Dato : 30-06-02 18:31

"Bent Hansen" <tosseper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hej...

> Jeg skal have sat en ny udstødning på min Suzuki Samurai, er det noget man
> sagtens selv kan ordne ?

Normalt ja... nogle har dog ti tommelfingre, som er placeret på en uheldig
måde

> Jeg har fundet en her

Kigger...

http://zillionshop.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2831&vare
> _id=100586
> Skulle der være nogen problemer i at montere den selv ?

Udover den er ulovlig? Nej det skulle jeg ikke mene. Det ser udtil at den
ikke skal tilpasses... da ikke ved bolten ved siden. Nu kan jeg ikke se
mærket på udstødningen, altså fabrikant, men måske skal du lige tilpasse
bolthullerne ved cylinder...

Held og lykke (også med politiet

Fra : Bent Hansen

Dato : 30-06-02 23:16

"Jens A." skrev i en meddelelse

> Hej...

> Normalt ja... nogle har dog ti tommelfingre, som er placeret på en uheldig
> måde

Mine sidder som de skal, så ingen problemer der :)

> [...]
> ikke skal tilpasses... da ikke ved bolten ved siden. Nu kan jeg ikke se
> mærket på udstødningen, altså fabrikant, men måske skal du lige tilpasse

Er den ulovlig siger du...det var sku ikke lige planen!!
Grunden til at jeg skifter udstødning er netop at den anden er boret på alle
mulige og umulige måde!!
Så må det sku blive en anden....den var ellers ikke så dyr

> Held og lykke (også med politiet

Jo tak, men det bliver nu ikke på grund af en udstødning de skal stoppe mig.
Jeg finder mig en anden

Tak for hjælpen

Tobias

Fra : Jens A.

Dato : 01-07-02 12:40

> [...]
alle
> mulige og umulige måde!!
> Så må det sku blive en anden....den var ellers ikke så dyr

Ja, jeg er da næsten sikker på det.... "City Power" plejer at være et
Protuna mærke, for en kopi af originalen, hvor alle begrænsninger er
fjernet. Der mangler "bare" lige TUM mærkningen...