Tv-out problem >:-(
Fra : MaRk

Dato : 30-06-02 16:33

Hej

Jeg kan simpelthen ikke få mit tv-out til at køre på min pc
Jo jeg kan da få det til at køre i tv-tool, men ikke mere end 10 minutter
(demo version)
Men det burde jo osse være muligt at køre det helt uden hjlælpe programmer,
men når jeg går ind i egenskaber for skærm> indstillinger > avanceret > valg
af enhed. Kan jeg ikke vælge TV, selvom pc'en jo er tilsluttet tv'et for det
virker jo med tv-tool.

Er her nogen der kan hjælpe mig??

Mit system
800mhz duron
448 mb sd-ram
ECS k7vza bundkort
Palit daytona 128 md ddr m. tv-out
Windows XP pro. DK

Mit tv er et dantax 28" og understøtter svhs.

Mvh
MaRk
ICQ: 146436877

Fra : FeZ

Dato : 30-06-02 18:08

"MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kan simpelthen ikke få mit tv-out til at køre på min pc
> Jo jeg kan da få det til at køre i tv-tool, men ikke mere end 10 minutter
> (demo version)

Det er da ikke værre end at du kan betale de 10? programmet
koster.
--
FeZ

Fra : MaRk

Dato : 30-06-02 19:16

"FeZ" <fez@lovely.spam.stofanet,dk> skrev i en meddelelse

> "MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da ikke værre end at du kan betale de 10? programmet
> koster.
10 euro?
Det skulle da osse være muligt at få det til at virke uden det tvtool

Fra : jakob

Dato : 01-07-02 09:06

> Mit system
> 800mhz duron
> 448 mb sd-ram
> ECS k7vza bundkort
> Palit daytona 128 md ddr m. tv-out

Selvom det ikke hjælper dig bliver jeg nødt til at høre hvadfor et kabel
du bruger sammen med dit tv-out. Jeg har selv et palit daytona gf4mx440
og kan ikke finde ud af hvad kabel jeg skal bruge. Såvidt jeg kan se er
det ikke et standard super-vhs stik (det er rundt med 4 huller i en
række og 3 i næste) men det er da muligt at jeg tager fejl.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : MaRk

Dato : 04-07-02 09:41

Jeg tror det er svhs, og det køre jo fint med tvtool så det må jo osse kunne
køre fint i windows