Access 2000 Premium
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 30-06-02 15:17

Hej Ng

Når jeg arbejder i VB6.0 og benytter Access97 går det meget godt, men når
jeg vil
koble VB6.0 op på Access 2000 Premium, så får jeg fejl.
Er der nogen der kender til dette, evt. et link til opdatering af VB6.0
m.v.h.
ole

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 30-06-02 16:05

Ole J. Hansen <ojh@hansen.mail.dk> wrote:
> [...]
> men når jeg vil koble VB6.0 op på Access 2000 Premium, så får
> jeg fejl. Er der nogen der kender til dette, evt. et link til
Hej ole

Hvilke fejl får du og hvornår ?
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 30-06-02 19:31

Hej Mikkel !

Jeg får en fejlmeddelelse der siger:
Unrecognized database format 'C:\MSKsys.med'.
m.v.h.
ole

Fra : Benny Tordrup

Dato : 30-06-02 21:59

Du skal have VB 6 sp 5. Den kræver mdac 2.5 installeret. Desuden skal du
vælge Access 2000 i connect på datakontrollen.

Benny Tordrup

Fra : Jan V.

Dato : 01-07-02 09:50

"Benny Tordrup" <benny.tordrup@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal have VB 6 sp 5. Den kræver mdac 2.5 installeret. Desuden skal du
> vælge Access 2000 i connect på datakontrollen.
>
> Benny Tordrup

Forudsat at han bruger ADO.

Hvis han bruger DAO, skal han vælge version 3.6 istf 3.51.

Desuden skal der ved alle erklæringer af Database, Recordset m.v. lige
sættes et lille DAO foran, så der stpr DAO.Database, Dao. Recordset osv

JAn

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 03-07-02 19:15

Hej allle
Tak for svarene, jeg vil nu arbejde med dem og se om jeg får løst mit
problem, min computer
har været nede, derfor det sene svar.
ole