(afslutning) OTD Kampsport
Fra : Brian Mathiassen

Dato : 12-02-01 23:08

Følgende er sendt til styregruppen@usenet.dk

Hej Styregruppe.
Her er min OTD til NG´en dk.sport.kampsport
Jeg har vedsendt hele OTD´en med ændringsforslaget, fra d. 20.01.2001
I kan se en del diskussioner som jeg har startet på dk.sport om emnet
kampsport / kampkunst.
Så håber jeg det hele er i formelt i orden.

Mvh Brian Mathiassen

Ændringsforslag nr1. OTD Kampkunst d. 20.01.2001

En lille ændring til punkt 1. Emne og 3. Fundats. For at gøre NG´en mere
dækkende vil jeg gerne tilføje ordet KAMPKUNST, så i stedet for kun
kampsport skal der stå kampsport / kampkunst. Så dækker det ikke kun sports
delen men også den ikke konkurrerende del af vores sport. Så som Wing Tsun
og militær kampteknik etc.
Debatperioden i punkt 9. Fastholdes Mvh. Brian Mathiassen

1. Emne: Kampsport / Kampkunst

2. Beskrivelse: div. kampsport som karate, Aikido, Judo, taekwondo osv.

3. Fundats: Formålet med gruppen er at få et sted hvor vi som er
interesseret i div. former for kampsport / kampkunst kan skrive sammen om
alt som berører kampsport / kampkunst. Det kan være info om konkurrencer /
resultater, stævner bredde træning, osv. det kan også indeholde diskursjoner
om div., traditioner, trænings metoder, kampvåben og alle de forskellige
kampkunst forme med div. stilarter. Info om de forskellige klubber som
findes i Danmark, hvor man finder dem og hvornår de træner osv.
Med andre ord. Et sted hvor vi kan snakke sammen om alt mulig inden for
kampsport /kampkunst.

4. Begrundelse: Fordi jeg ikke har kunne finde nogen gruppe overhoved som
omhandler dette emne på dansk. Jeg har fundet flere på engelsk og en enkel
på Norsk. Jeg har snakket med nogen inden for Karate miljøet og alle er
enige om et det er en god ide. Netop fordi den skal omhandle alle former
for kampsport på dansk

5. Eksisterende trafik: no.sport.kampkunst alt.martial-arts.kempo
/karate/kendo/kung-fu osv.

6. Forslag til navn (e): alt.dk.sport.kampsport / dk.sport.kampsport
eller lignende

7. Moderering: Nej

8. Forslagsstiller: Brian Mathiassen bsiw@post12.tele.dk

9. Debatperiode: f.o.m. d. 16-01-2001 t.o.m. d. 06-02-2001 Total 22 dage.

Mvh.

Brian Mathiassen