Red Hot Chili Peppers
Fra : Anders

Dato : 30-06-02 14:56

Hej

Det hænger ingen steder sammen at RHCP fik 2-3 stjerner i anmeldelserne.

De var fabelagtige!

Mvh Anders

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-06-02 16:09

Anders wrote:

> Hej
>
> Det hænger ingen steder sammen at RHCP fik 2-3 stjerner i anmeldelserne.

Det hænger ingen steder sammen at Slayer fik 4 stjerner i anmeldelserne.
Magen til CD-afspiller koncert er ikke set længe.

> De var fabelagtige!

Absolut! (altså RHCP)

Fra : _Moerch

Dato : 01-07-02 12:55

Har du et link til den Slayer-anmeldelse? Gik desværre glip af festivalen,
og som den store Slayer-fan jeg er, bliver jeg nødt til at have de sidste
informationer

Mvh
_Moerch

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 01-07-02 13:01

_Moerch wrote:
> Har du et link til den Slayer-anmeldelse? Gik desværre glip af
> festivalen, og som den store Slayer-fan jeg er, bliver jeg nødt til
> at have de sidste informationer

Du kan læse informations anmeldelse her:

URL:http://www.information.dk/Fremvisning/Webavis/AviArtVisFrames.dna?pVisID
=32345205732376525&pArtNo=130639

Nå, det virker nok ikke, men du kan finde den på www.information.dk

/Nikolaj

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-07-02 17:36

_Moerch wrote:

> Har du et link til den Slayer-anmeldelse? Gik desværre glip af festivalen,
> og som den store Slayer-fan jeg er, bliver jeg nødt til at have de sidste
> informationer

Du kan læse den her:
http://gaffa.cabo.dk/live/view.php?ID=21636&RefererURL=index.php&Page=1

Hvor seriøst den kan tages må du selv vurdere. Bare lige husk at Gaffa
sjovt nok stod bag festival-avisen Roskilde Daily så helt objektiv
er den nok ikke.

Min egen lille vurdering af koncerten var at den var kedelig.
Jeg er ikke jordens største Slayer fan men var da inde og se
dem i Vega for et stykke tid siden.
I Vega var der liv i dem. Forsangeren stod og snakkede og jokede lidt
med folk.
De virkede i det hele taget meget mere tændte på at give folk en fed
oplevelse.

På Roskilde kom de ind, spillede, gjorde et halvhjertet forsøg på
bare nogenlunde interessante sang-præsentationer, spillede lidt mere
og gik.
De nåede på intet tidspunkt ud over scene-kanten. Som om de helst
var fri for at være der men nu havde de altså fået at vide de skulle.

Jeg var desværre ikke selv oppe til Manowar koncerten men der
var vist noget med at de gav Slayer en indirekte sviner af de
større af samme grund.

/Robert

Fra : Esben

Dato : 02-07-02 14:50

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse news:3D1F1EEE.45090DE7@adr.dk...

> Det hænger ingen steder sammen at Slayer fik 4 stjerner i anmeldelserne.
> Magen til CD-afspiller koncert er ikke set længe.

Brugte de egentlig ikke playback i deres tidlige år, eller er det et andet band jeg tænker på?

--
Esben

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 02-07-02 15:57

Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote:

> [...]

I festivalavisen fik de da vist også en 5-6 stykker. (ligeså slayer)

> Det hænger ingen steder sammen at Slayer fik 4 stjerner i anmeldelserne.
> Magen til CD-afspiller koncert er ikke set længe.

Musikken er jo genial, men jeg vil da give dig ret i at der manglede
noget. Men jeg tror det skyldes at slayer var opvarmingsband for thomas
helmig - de fik kun 70 min. Programlæggerne skulle have sla' - hvor
mange af os med sorte t-shirts blev mon hængende for at se thomas
helmig? Smid dog slayer ned på grøn hvor de hører hjemme.

Savnede også lidt mere "snak" - da jeg så dem i vega introducerede han
numrene i højere grad- hvilket jeg synes betyder meget for en kondert.

Men ellers gør de jo hvad de gør - og har gjort i mere en 20 år.

> Absolut! (altså RHCP)

Yupper, men der var vidst også samtlige på festivallen til den koncert!
Og jeg var nok den eneste der syntes det var fedt at det regnede -
sikken stemning!

anr

"Why did this have to happen now, during primetime, when TV's brightest
stars come out to shine?"
-Homer Simpson

Fra : Jonas E

Dato : 01-08-02 13:22

andvalen@hotmail.com (Anders) wrote in

> Hej
>
> Det hænger ingen steder sammen at RHCP fik 2-3 stjerner i anmeldelserne.
>
> De var fabelagtige!
>
> Mvh Anders

Det er vist BT's anmeldelse du tænker på. Bts anmeldere er konsekvent helt
ude i hampen på Roskilde festivalen. Jeg kan huske da han brokkede sig over
Metallica i 99, han mente ikke de gav nogle ekstranumre! Til de uindvigede
kan jeg oplyse at de gav ikke mindre end 8 ekstranumre, og endte med at
spille 2 ½ time, en time ud over det planlagte.