Tabu for single-mænd:
Fra : Årslev

Dato : 30-06-02 14:23

Jeg ville bare lige høre de desperate single-mænd der evt. sidder derude, om
de nogensinde har prøvet at være sammen med en oppustelig sex-dukke?

Hvis der skulle være nogen, så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvordan
det var, om det kan sammenlignes med ægte sex osv..

Fra : Michael H.

Dato : 30-06-02 15:34

"Årslev" <overvejen63@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis der skulle være nogen, så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvordan
> det var, om det kan sammenlignes med ægte sex osv..

Desperat single-mand vil jeg ikke kalde mig, da jeg prøvede sådan en sammen
med min kone.

Men dukkerne er jo meget forskellige mht. pris og kvalitet.
Den mig og konen prøvede er den klassiske med 3 huller og syntetisk hår, til
2-400 kr.
Og jeg må indrømme at så vil jeg sgu hellere bruge min højre hånd eller
undvære sex,
hvis jeg havde valget.
Vi brugte den en gang sammen og så røg den lige i skraldespanden bagefter.
Man kan jo købe dukkerne i mange prisklasser (op til 20.000 kr. har jeg set
dem til) men de dyrere dukker
kender jeg ikke noget til, men de billige tror jeg ikke er noget værd,
sammenlignet med den ''ægte vare'',
der skal du nok op i den dyre ende..

Michael