Tak skal du ha :(
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-02-01 23:06

ringede lige til min x fra 1982 - vi ringer til hiandne når vi keder
os grænseløst og ikke aner hvad vi eller s skal tage os til en en af
os har nervesamenbrud - hvad vi har lidt på skift .. selvom hun førre
over de sidste 3 -4 år hvor jeg kun udemærker mig med et enkelt af de
seriøse - well buttom linje - vi kan begge 2 snakke om stort set ingen
ting i timevis , men fanme nej .... hun skulle til at dyrke sex med
kærsten - rigemeligt nok !
imens hun bedyrede hvor travlt hun havde skulle jeg da lige have
forløbet med - well , de skulle se en porno film med trans sekseulle
mænd - så skulle han løbe rundt i hendes under tøj - på et eller andet
tidspunkt skulle hun så gå ud og skide i mens han kneppede en lolitta
dukke.

I mangel af bedre spurgte jeg til hvor de 3 børn var hænde - ja de
sover sgu da bo sagde , den efterhånden ireterede - x - over mit
hængene sig i det uvæsentlige ...

jeg ved ikke om jeg har nogen pointe i det her - da jeg ikke helt har
fåed daned billedet på min indre nethænde endnu om muligt ?

men indtil vider kan jeg blot sige at jeg er meget fremd gjort for
hele projektet ....

måske er det her bare en hverdags beretning ...måske der er nogen der
kunne fortælle mig , om ... de selv har erfaringer med sligt projekt ?
MvH
Bo

Fra : bonfils

Dato : 15-02-01 21:42

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:s1ng8tkjuj6f0ldacqfbt4ierlbhk0kbna@4ax.com...
> [...]
>
> måske er det her bare en hverdags beretning ...måske der er nogen der
> kunne fortælle mig , om ... de selv har erfaringer med sligt projekt ?

Næ.
(...og jeg er så til gengæld temmelig fremmedgjort ved at skulle poste i en
nyhedsgruppe, som jeg kun har fulgt med et halvt øje i et par måneder)
Men here goes:

Jeg kom til at tænke på følgende:

1. Din post er en joke/provokation skrevet - fordi du igen kedede dig
grænseløst. (Jaja, og jeg var dum nok til at hoppe på den! Du har så
allernådigst min tilladelse til at grine din røv i laser...)
2. Hvis din ex-kæreste har sagt, som du refererer, ku' det så ikke tænkes at
være en vild provokation fra hendes side, fordi hun ikke lige gad snakke med
dig på daværende tidspunkt? (og er *du* i så fald ikke lidt naiv at tage den
for gode varer?)
3. Hvad fanden rager hendes sexliv dig, hvis I alligevel er ex-kærester?
4. Okay, jeg har kun "lurket" i et par måneder, men du er vist ikke selv en
af de mest bly violer? - ret mig, hvis jeg ta'r fejl...

--
To reply, first remove your.underwear
Thank you!

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 15-02-01 21:54

On Thu, 15 Feb 2001 21:42:10 +0100, "bonfils"
<mail@bonfils.my.underwear.com> wrote:

   SNIP: Et indlæg omkring folk og deres sexvaner og deres børn.

>3. Hvad fanden rager hendes sexliv dig, hvis I alligevel er ex-kærester?

   Bo er og har vist altid været ret OBS på hvordan børnene
kommer til at udvikle sig i livet. Og jeg er ret sikker på at det er
med henblik på børnene at han skriver nævnte indlæg. Man skal sgu være
godt sikker på at børnene sover hvis man skal lave kinke sexlege -
ellers risikerer man at lille Peter pludselig står i soveværelset og
kigger på mor med pisken og far med en stor dildo i - you know where -
og er skræmt for livet.
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 16-02-01 08:35

>Jeg kom til at tænke på følgende:
lad være med at begynde at tænke i fremtiden - reusltatet er
midelmådigt og når du gør det på skrift bliver det tæt på pineligt !

>1. Din post er en joke/provokation skrevet - fordi du igen kedede dig
>grænseløst.
ajjj det var faktisk et korekt refarat af det givne hændelses forløb -
som jeg fik det i telefonen !
> (Jaja, og jeg var dum nok til at hoppe på den! Du har så
>allernådigst min tilladelse til at grine din røv i laser...)
at du er dum nære jeg ikke ingen tvil om - men derfra til at sige at
det more mig at se en menskelig tagedie i fri udforldelse .. det
syntes jeg mere er trist !
> [...]
>dig på daværende tidspunkt? (og er *du* i så fald ikke lidt naiv at tage den
Nu kan man jo tænke stort set hvad man vil - men som udgangs punkt så
kender jeg hende og har gjort det i 19 år og ikke frem for alt kender
jeg hendes samlverske , den kombination + de givne info , gjorde det
meget realistiks - men ikke destro mindre havde det som skrevet en
Chokerene virkning på mig !
>3. Hvad fanden rager hendes sexliv dig, hvis I alligevel er ex-kærester?
a.) hun fortale om det
b.) vi har et meget fortroligt forhold hvor vi taler om det meste
c.) oplevelsen havde relevans i DSS - det har dit ikke - vi har ikke
til opgave at så tvil om hiandens oplevelser og indlæg .
>4. Okay, jeg har kun "lurket" i et par måneder,
lurket ?
>men du er vist ikke selv en
>af de mest bly violer?
nej det er jeg ikke !
>- ret mig, hvis jeg ta'r fejl...
det kommer an på i hvad ?

se nu er dit indlæg af en sådan karekter at en følgene debat - om
sandfærdigheden af mine indlæg - ikke lige kommer dss ved og dybest
set synets jeg ikke at du er net edikketen værd - hvorfor jeg skønner
at dit indlæg & en opfølgene dialog høre hjemme i
dk.snak.mudderkastning.
hvortil svar på nærværene havner.
det passer også bedst til din citerings teknik
MvH
Chokmah Alias Rabias The dog !

Fra : John Sahl

Dato : 17-02-01 18:07

"Chokmah alias Rabias The dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> lad være med at begynde at tænke i fremtiden - reusltatet er
> midelmådigt og når du gør det på skrift bliver det tæt på pineligt !

Hvordan er det egentlig du opfører dig for tiden Bo? Tag lige og tag en
slapper med din dårlige henstilling og faren op over for andre mennesker
her i gruppen. Det er lidt trættende i længden at se på at du overfalder
og overreagerer på folks indlæg.. Det her over er endda et mildere
tilfælde.

Jeg snipper lige resten af dit utroligt dårlige indlæg ;-(

> [...]
> dk.snak.mudderkastning.
> hvortil svar på nærværene havner.
> det passer også bedst til din citerings teknik

Du er jo ikke lige frem klassens bedste mht citeringsteknik, jeg vil
foreslå dig en tur på http://www.usenet.dk/netikette/quote.html hvor du
vil kunne se, at man blandt andet indsætter et mellemrum under det man
svarer på, så det er lettere at læse.

Betragt dig selv som vejledt.

John Sahl

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 18-02-01 02:11

John Sahl <johnsahl@worldonline.dk> skrev:
> [...]
> her i gruppen. Det er lidt trættende i længden at se på at du overfalder
> og overreagerer på folks indlæg.. Det her over er endda et mildere

Der er for nylig skrevet om at folk hakker på hinanden. Jeg er ked af at
sige det, men her er endnu et.

Her er jeg off-topic vil jeg indrømme, men kast et blik på følgende
betragtning: Hvis du vil have det sidste ord sagt i en sag, så bare gør
som Bo: Skriv det værste du kan tænke dig, der _sviner_ modparten til,
lader en negativ stemning vibrere og stiller modparten i en yderst
pinlig situation. Sæt et Follow-Up-To til en ligegyldig gruppe og læn
dig tilbage i sædet, for den stakkels person kan jo ikke føre et ærligt
og hæderligt forsvar i nyhedsgruppen. Det er pisseuretfærdigt, men har
en yderst effektiv virkning. Spørg bare Bo. Dette mener jeg er svagheden
ved Usenet, som det foregår i DK.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : Tomas O.

Dato : 18-02-01 03:18

"Gunnar Vestergaard" <post@gunnar-v.dk> skrev i en meddelelse news:1ep03sx.lzfl9n1v15twmN%post@gunnar-v.dk...

Det er altså enerverende når folk ikke kan holde sig til emnet
herinde! Emnet herinde er SEX OG SASMLIV!

Er det så svært at forstå for nybegynderne her i gruppen?

Jeg synes ærligt talt denne gruppe er ved at mudre for meget til
i snik snak og offtopic indlæg.

Det emne du her vil debattere er NETIKETTE og her ikke en disse
med SEX OG SAMLIV at gøre!!

Der er så meget gylle i denne gruppe for tiden at den IMO ikek er
værd at spilde sit krudt på. Så dette er mit sidste skud herinde
indtil gruppen er rettet op igen.

Jeg er ked af at se denne grupep forvandlet til alt lige fra en
slagmark, til en plidderpladdergruppe og en gruppe der handler om
alt andet end sex og samliv.

Jeg har været med fra starten af gruppen og synes ærligt talt at
den er i en sørgelig tilstand for tiden!

Heldigvis for mig er der steder på webbet der debatterer sex og
samliv mere seriøst end her, for jeg er SÅ træt af at sidde her
og rode rundt i næsten 20% offtopic indlæg som ikke har en skid
med SEX OG SAMLIV at gøre!

Det er fandme trist at se dette ske i den hidtil bedst fungerende
gruppe på det danske usenet!

Med indtil videre farvel hilsen
Tomas O.

FUT dk.snak.mudderkastning for det er hvad denne gruppe snart
slås sammen med i folkemunde.

Fra : Nitsen

Dato : 18-02-01 13:23

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

Emnet herinde er SEX OG SASMLIV!

> Er det så svært at forstå for nybegynderne her i gruppen?

Nej - og derfor har jeg heller ikke skrevet nogen indlæg her i lang tid.
Mudderkastningen og offtopicindlæg klares nemlig ganske glimrende af de
faste skribenter. Tonen har væet så indspist, at jeg har valgt at nøjes med
at læse lidt med og vente til dønningerne lagde sig og vi atter kunne få
saglige og hyggelige diskussioner om sex og samliv.

> Det emne du her vil debattere er NETIKETTE og her ikke en disse
> med SEX OG SAMLIV at gøre!!

Nope. Og det gør han også opmærksom på. Desværre har der i d.s.s i lang tid
været en grim stemning. Denne stemning føler jeg opstod i forbindelse med
at 2 af gruppens hanner (den ene var dig) kom i testoronduftende kamp over
et kvindemenneske. Jeg nægter at tage stilling til hvem af Jer der var
forurettet part. I har begge bibragt med mange interessante oplæg i gruppen,
og det respekterer jeg Jer for, men den episode der udspandt sig her i
gruppen skulle IMHO været holdt privat mellem de involverede parter.

> Der er så meget gylle i denne gruppe for tiden at den IMO ikek er
> værd at spilde sit krudt på. Så dette er mit sidste skud herinde
> indtil gruppen er rettet op igen.

Jep. Og der er futtet en masse til netikettegruppen som derefter er blevet
anvendt til mudderkastning. Derfor har jeg valgt ikke at lægge et oplæg ind
i debatten der. Selvom den rettelig hører hjemme der.

> Jeg har været med fra starten af gruppen og synes ærligt talt at
> den er i en sørgelig tilstand for tiden!

Ja. Trist. Jeg var ellers ved at føle mig godt tilpas her både som læser og
lejlighedsvis skribent. Men Kære Tomas du har selv været en særdeles aktiv
part i at kvaliteten i d.s.s. er blevet forringet.

> FUT dk.snak.mudderkastning for det er hvad denne gruppe snart
> slås sammen med i folkemunde.

Denne FUT ignorerer jeg lige for en gangs skyld og lader indlægget komme i
d.s.s, så jeg ved mit indlæg bliver læst af rette vedkommende.

Kh
Anita

FUT dk.admin.netikette, hvor den slags rettelig hører hjemme og bør
diskuteres på en sober og saglig måde.

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 19-02-01 01:28

On Sun, 18 Feb 2001 02:18:03 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

ja jeg synets nok det berøre dss lidt det her tomas
hvorfor jeg tager mig friheden at lade den stå lidt endnu - selvom jeg
selvfølig ikke kunne finde på at ignore din fut !
>og rode rundt i næsten 20% offtopic indlæg som ikke har en skid
>med SEX OG SAMLIV at gøre!

det er også skide fustrerene .... men jeg har udviklet en teknik der
DET meste tiden virker jeg skimmer lige indlæget er der så ikke bid i
dett så springer jeg det sgu over !

>Det er fandme trist at se dette ske i den hidtil bedst fungerende
>gruppe på det danske usenet!

ja nu læser jeg ikke så mange andre ... men hvis du siger det så tror
jeg på det !!!!

>Med indtil videre farvel hilsen

ahhhhh er det ikke lige at gå over gevind ???
>Tomas O.
>
>FUT dk.snak.mudderkastning for det er hvad denne gruppe snart
>slås sammen med i folkemunde.

måske - ? - men jeg synest nu stadigt de hver i sær tjener 2
forskelige formål - der bedst udfylders hver for sig.
Bedste hilsner
Bo
Håber at du snart kommer tilbage i dss

fut :dk.admin.netikette

Fra : FreYa

Dato : 18-02-01 08:09

post@gunnar-v.dk (Gunnar Vestergaard), skrev:

>Her er jeg off-topic vil jeg indrømme, men kast et blik på følgende
>betragtning: Hvis du vil have det sidste ord sagt i en sag

jamen så kan jeg berolige dig med, at den der får det sidste ord, på
usenet ofte betragtes som den der har tabt diskussionen, så det er der
altså ikke meget fis ved...

fut:dk.admin.netikette
--
freya

Fra : FreYa

Dato : 17-02-01 08:42

"bonfils" <mail@bonfils.my.underwear.com>, skrev:
<snipz>

Er det dig der har skrevet "Cold beer"?
--
Freya

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 17-02-01 16:45

On Sat, 17 Feb 2001 07:42:29 GMT, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:

>"bonfils" <mail@bonfils.my.underwear.com>, skrev:
><snipz>
>
>Er det dig der har skrevet "Cold beer"?

er det ham med pause indlæg i trafik radio :) ?
fut :dk.snak.snik

Fra : FreYa

Dato : 18-02-01 07:33

den er her: http://www.asstr.org/~bonfils/html/cold_beer.html

cheers, siger jeg bare ;)
--
freya
(min caps lock (bla.)harsat sig fast, dethartaget mig 20 min.