iPod kappe
Fra : Peter Gersmann

Dato : 30-06-02 13:25

Howdy

Sådan en iPod fætter - findes der ikke noget man kan opbevare den i? Ellers
står man jo med støv i FireWire stikket og ridser på den nydelige bagside.

Og... hvor finder man den slags i Danmark?

//Peter Gersmann

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-06-02 15:21

In article <moof.nospamforme-A3BAEA.14291230062002@news.easynews.com>,
Peter Gersmann <moof.nospamforme@tdc-broadband.dk> wrote:

> [...]
> står man jo med støv i FireWire stikket og ridser på den nydelige bagside.
>
> Og... hvor finder man den slags i Danmark?

Prøv:

http://www.macnyt.dk/default.tpl?news=20020324133929

http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=7015

http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=6894

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 30-06-02 18:36

In <moof.nospamforme-A3BAEA.14291230062002@news.easynews.com> Peter
Gersmann wrote:
> Howdy
>
> SÂdan en iPod fÊtter - findes der ikke noget man kan opbevare den i?
> Ellers stÂr man jo med st¯v i FireWire stikket og ridser p den
> nydelige bagside.
>
> Og... hvor finder man den slags i Danmark?
>
> //Peter Gersmann

Prøv www.ipodeverything.com

eller www.ipodlounge.com

...og ja, det er lidt langt ude at noget sådanne ikke følger med til
5500,- kr.!!

Mvh
Gunnar

Fra : Peter Gersmann

Dato : 30-06-02 23:19

In article <20020630193553783+0200@news.tele.dk>, Gunnar Kristiansen
<funkpost@mac.com> wrote:

> eller www.ipodlounge.com
>

> ..og ja, det er lidt langt ude at noget sådanne ikke følger med til
> 5500,- kr.!!

Tak for tippet. Det var nu til en som ønskede sig sådan en ting (og ikke
læser dk.edb.mac), og det kan jeg jo næppe nå hvis den skal købes i udlandet.

Gruble gruble

//Peter Gersmann

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 02-07-02 23:14

Peter Gersmann <moof.nospamforme@tdc-broadband.dk> wrote:

> og det kan jeg jo næppe nå hvis den skal købes i udlandet.
>
> Gruble gruble

Kik lige ind hos <http://www.macxpres.dk/> under computere/iPod der er
der måske en brugbar "kappe".

Martin

Fra : Peter Gersmann

Dato : 03-07-02 06:06

In article <1fepxvr.18cse2yl18arkN%mb@talent.dk>, mb@talent.dk (Martin
Bredthauer) wrote:

> Kik lige ind hos <http://www.macxpres.dk/> under computere/iPod der er
> der måske en brugbar "kappe".

De har i det mindste ét hylster - grubler videre men tak for tippet

//Peter