Stofanet
Fra : Niels Chr. Eskelund

Dato : 30-06-02 11:51

Jeg har lige invisteret i en brugt Imac, da jeg er har brugt pc på
stofanet, er jeg lidt i tvivl om hvordan man kommer igang uden at hente
det program Thomas Boelskifte tilbyder.

Nce
I dag er da for fed

Fra : gunner carstens

Dato : 30-06-02 17:12

Niels Chr. Eskelund wrote:

> Jeg har lige invisteret i en brugt Imac, da jeg er har brugt pc på
> stofanet, er jeg lidt i tvivl om hvordan man kommer igang uden at hente
> det program Thomas Boelskifte tilbyder.

http://signon.stofanet.dk

/mvh Gunner

Fra : Jan Jonasen

Dato : 30-06-02 16:51

In article <3D1EE2B1.C0689013@mail1.stofanet.dk>, nce@mail1.stofanet.dk
says...
> Jeg har lige invisteret i en brugt Imac, da jeg er har brugt pc på
> stofanet, er jeg lidt i tvivl om hvordan man kommer igang uden at hente
> det program Thomas Boelskifte tilbyder.

Mener du opsætning? Dvs. indstilling af IP adresse osv.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.