klipning af hæk
Fra : jensen

Dato : 30-06-02 09:03

Er der en i odense der kan klippe en stor hæk ned for mig , den er ca 20m
lang og 2,5 høj den skal ned på 1,6m

pris snakker vi om

jensen /odense NV

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-06-02 23:09

jensen <rail@pc.dk> skrev i en
> Er der en i odense der kan klippe en stor hæk ned for mig , den er ca 20m
> lang og 2,5 høj den skal ned på 1,6m
>
> pris snakker vi om
>
> jensen /odense NV

Det skal den så kun hvis du er enig med naboen, ellers hedder det 1,8 m.
Hvis du kan få naboen med til det, skal den helst klippes noget kortere end
den højde den skal ende i. Køb et godt ørnenæb eller lej en motorsav, det
skulle ikke være et stort job.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : jensen

Dato : 01-07-02 11:23

> jensen <rail@pc.dk> skrev i en

> Det skal den så kun hvis du er enig med naboen, ellers hedder det 1,8 m.
> Hvis du kan få naboen med til det.

nope ikkke her , det står på min grund ,

jensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-07-02 23:10

> nope ikkke her , det står på min grund ,
>
> jensen

Så er det jo også dig der skal klippe den
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen