Skærme
Fijala 3554
Hjælp ved valg af ny skærm
Fra : Chipmand

Dato : 30-06-02 01:07

Hej
Jeg overvejer at skifte min 17" skærm ud med en 19" istedet. Jeg har
kig på denne http://www.adi.com.tw/product%20c.htm er der nogle der
har erfaringer med den??.
Takker på forhånd for hjælpen

mvh
chipmand

Fra : Chipmand

Dato : 30-06-02 01:08

On Sun, 30 Jun 2002 02:06:45 +0200, Chipmand <chipmand@nospam.dk>
wrote:

>Hej
>Jeg overvejer at skifte min 17" skærm ud med en 19" istedet. Jeg har
> [...]
Glemte lige at skrive det er en ADI G66 Microscan

Fra : -=Madsen=-

Dato : 30-06-02 10:04

Tror den er udmærked og sikkert meget bedre end de andre lowprice 19", også
er den lige faldet til 1799,-
Jeg ville ikke være bange for at købe den, ADI er en Mærkevare

Fra : Chipmand

Dato : 30-06-02 23:56

On Sun, 30 Jun 2002 11:03:55 +0200, "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net>
wrote:

> [...]
>er den lige faldet til 1799,-
>Jeg ville ikke være bange for at købe den, ADI er en Mærkevare

Okay takker for hjælpen. Den er bestilt.

Mvh
Chipmand

Fra : Chipmand

Dato : 02-07-02 19:38

On Mon, 01 Jul 2002 00:55:56 +0200, Chipmand <chipmand@nospam.dk>
wrote:

>Okay takker for hjælpen. Den er bestilt.
>
>Mvh
>Chipmand

Slutning på denne historie er at jeg idag har fået denne skærm. Den
opfylder de ønsker som jeg havde. Den fylder heller ikke så meget.
eneste lille minus er at den fod der følger med til den er lidt bøvlet
at få monteret.

Mvh
Chipmand

Fra : Torben Christofferse~

Dato : 02-07-02 22:05

Hej Chipmand

Kan du ikke lige skrive når du har kørt med den i et par dage hvordan den er
da jeg selv overvejer at købe den.

Hilsen Torben

Fra : Chipmand

Dato : 05-07-02 01:06

On Tue, 2 Jul 2002 23:04:46 +0200, "Torben Christoffersen"
<minibus76@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej Chipmand
>
>Kan du ikke lige skrive når du har kørt med den i et par dage hvordan den er
> [...]
Som en hjælp til ovennævnte skærm har jeg lige sendt en datasheet fil
op på dk.binaer så i kan se hvad skærmen kan. Jeg er ovenud tilfreds
med den.

Mvh
Chipmand