link til Ericsson T68 unlockning
Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 29-06-02 22:51

Til alle i kan gå ind på min hjemmeside under linksiden
der er en link til unlock T68 og så vil jeg håbe at det er ok
når der er ikke nogen anden der gider hjælpe i NG.
er der ellers nogen der link til unlocknig t68 og andet er de meget
velkommen
til at sende en link til mig.

PS. gider i ikke og lad være med at flytte og slette mine Ng her.

--
Hilsen
Michael Adamsen

Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 01-07-02 19:26

Man kan vil få et tak for linket for dem som har været ind på siden

En hilsen fra det dumme svin
som ikke for noget hjælp eller tak

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 02-07-02 01:23

Hej Michael,

Man skal betale for logs til programmet, så det er desværre ikke noget man
frit lige kan d/l og
bruge til at unlocke alle de tlfer man vil, men det er da dejligt at se at
du er hjælpsom men du virker også som om du ha mødt en del utaknemmelighed
gennem tiden

Men igen - godt at se at der stadig er nogle der gider at hjælper hinanden
;)

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)

Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 02-07-02 17:55

Ja det ved jeg godt men der var mange der vil høre hvor man kunne download
den henne
men hvis jeg finder en hvor man ikke skal betale for den så vil den komme op
her