Malertape af vindueskarm
Fra : Sussie

Dato : 29-06-02 17:47

Jeg har lige malet vinduer indvendigt og i den forbindelse satte jeg
malertape på mine marmorvindueskarme, og tror I det vil af
igen.....NEEEEEEJJJJJJJJ.

Hvad gør jeg????
Og hvordan får jeg vindueskarmene helt blanke og fine????

Sussie

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 29-06-02 18:29

Prøv at varme det med en føn tørrer

Fra : Jytte Hansen

Dato : 29-06-02 18:49

Hej Sussie
Jeg har med held kommet et tyndt lag ufortyndet sulfo på, det har så opløst
limen som jeg så har nulret af, man kan få noget til at polere marmor med.
Jytte

Fra : \(6100\) Ove

Dato : 29-06-02 19:22

Brug lampeolie eller petroleum , gnid på det med en klud og dine karme
bliver som nye..

Mvh Ove ....

Fra : Sussie

Dato : 29-06-02 21:55