Skærme
Fijala 3554
2 skærme
Fra : Jørgen

Dato : 29-06-02 17:52

Hej

Min computer har 2 skærme som jeg fordeler
mit skrivebord over 2.
men hver gang jeg klikker på et program, starter
det altid op i den ene, kan man få den til at starte op i
den anden uden at man behøver først at det trække over til
skærm 2.
man kunne have en ikon på hver skærm ?
men hvordan får man den til at starte op i skærm 2.

Jørgen

Fra : Jesper KA

Dato : 29-06-02 21:18

Jørgen <j.bodholdt@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> skærm 2.
> man kunne have en ikon på hver skærm ?
> men hvordan får man den til at starte op i skærm 2.

Giv folk en chance for at hjælpe dig ..

Hvilket styresystem bruger du ?
Hvilket / hvilke grafikkort ?

Regards