Back to the future ENDELIG PÅ DVD!
Fra : Martin Andersen

Dato : 29-06-02 17:11

December bliver en god måned, Lord of the rings, Star Wars 2 og BttF trilogi
på DVD!

Læs mere på Coming Attractions hvis I ikke allerede har gjort det:

http://www.corona.bc.ca/films/mainFramed.html

Fra : Jakob Madsen

Dato : 29-06-02 17:29

> [...]
trilogi
> på DVD!
>
> Læs mere på Coming Attractions hvis I ikke allerede har gjort det:

Det er da en gaaaaamel nyhed

I øvrigt kommer den allerede på R2/4 til august og kan erhverves til den
latterligt lave pris £18 hos www.cd-wow.com

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-06-02 17:55

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev i en meddelelse

> I øvrigt kommer den allerede på R2/4 til august og kan erhverves til den
> latterligt lave pris £18 hos www.cd-wow.com

Men mangler en del af extramaterialet, som kun vil være at finde på R1
udgaven til December.

Jeg kan dog nok ikke vente, så jeg køber formentligt begge to.

Thomas

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 30-06-02 23:14

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Men mangler en del af extramaterialet, som kun vil være at finde på R1
> udgaven til December.

Og hvad er det der mangler? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle forskelle
på de press releases jeg har set på www.bttf.com

Joakim

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-02 04:18

>Og hvad er det der mangler? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle forskelle
>på de press releases jeg har set på www.bttf.com

Region 1 har et commentary-track med Michael J. Fox. Det har region 2
ikke - som dog så til gengæld har flere forskellige undertekster. ;)

The ONLY item that differentiates the US and International disc is the
Michael J Fox commentary.

<http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4328>

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-07-02 20:21

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Region 1 har et commentary-track med Michael J. Fox. Det har region 2
> ikke - som dog så til gengæld har flere forskellige undertekster. ;)

Personligt interesserer det kommentar spor mig ikke, men det der med at der
ikke er plads på den europæiske udgave til et kommentarspor på grund af at
der er behov for lokale versioneringer (hvilket jeg tolker som lydspor på
tysk, spansk, fransk og italiensk) er da for dumt. Der er stadig en masse
europæiske lande (UK, Skandinavien, Holland) som ikke behøver andet end det
engelske lydspor og en håndfuld undertekster. Så meget kan underteksterne
altså ikke fylde, og jeg håber da ikke at de udgiver een udgave i hele
Europa, med fem forskellige 5.1 lydspor. Det kommer jo også til at gå ud
over billedkvaliteten!

Derimod skal det da bifaldes at boxen kommer tidligere i Europa, da det
ellers ville blive en MEGET dyr jul, med LOTR, Spiderman, og en masse andre
must-have titler, og så er vi ikke engang begyndt at snakke julegaver endnu

/Brian

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 04-07-02 09:32

<Claus Nielsen> wrote in message
> [...]
> ikke - som dog så til gengæld har flere forskellige undertekster. ;)
>
> The ONLY item that differentiates the US and International disc is the

Uden at være alt for skråsikker, så er jeg overbevist om at kommetarsporet
med Fox og Zemeckis med flere også er at finde på R2. udgaven, som det er på
R4 og senere 1. Dog vil jeg så også lige pontere at siden mit sidste indlæg
har jeg selv læst uddrag af et interview med DVD'ens producer som påstår at
der kommer mere ekstra på Reg. 1 udgaven fordi de stadig graver det frem, og
at R2 og R4 diskene er færdige. Spørgsmålet er så bare om det er noget
ekstra af værdi. Indtil videre har jeg bestilt min R4 hos CD-WOW (.com) til
den latterlige lave pris af 18 pund. Det skal være nogle meget spændede
ekstra ting på R1 for at konkurere med den pris.

Joakim

Fra : Per K

Dato : 29-06-02 19:33

"Martin Andersen" <martin.a@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
trilogi
> på DVD!
>
> Læs mere på Coming Attractions hvis I ikke allerede har gjort det:

Back to the future til December ?
Den har ellers premiere d. 21 August her til lands iflg. min kilde
som er Region1 DVD, den kommer til at koste 349kr hos dem.
Og med den er der en helvedes masse ekstra materiale på alle
3 discs.
www.r1dvd.dk/shop/ Se under: Kommer Snart, side 1
Nøjagtig titel på denne 3box er: Back to the Future Trilogy DTS
Og det skulle være Region1 udgaven.