drivers -detonator 3
Fra : Martin

Dato : 12-02-01 22:17

Hej ng

Jeg ejer et geforce mx (asus) som jeg gerne vil forøge performance på.
Derfor søgte jeg den nyeste driver og valgte nvidias detonator 3 til winme
ver 6.50.
http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/detonator3.html
Der er imidlertid 2 mulige filer. en zip fil og en exe fil. De er ikke af
samme størrelse (zip udpakket). Jeg har forsøgt at installere begge og der
er tilsyneladende ingen forskel. Man det må der da være (hvad er den
? ) -man vil jo gerne vælge det bedste. Jeg kunne ikke finde noget på siden
om emnet.

Fra : Veggertown

Dato : 12-02-01 22:23

..exe udgaven er bare pakket sådan, at den selv pakker ud!! Der er ingen
forskel ellers!!

Fra : Martin

Dato : 13-02-01 12:11

ok. tak for det! Men den pakker nu ikke selv ud. Den installerer (også) med
det samme -mens der på zip filen ikke er en exe -fil til installation.

Fra : Veggertown

Dato : 13-02-01 14:44

Ok, der er en inf fil i stedet for. Sorry *S*