Telia GPRS
Fra : Ole Thomsen

Dato : 29-06-02 13:21

Jeg sidder lige og prøver på at få min Evo laptop og
N6310 til at spille med GPRS over Bluetooth.

GPRS har tidligere fungeret med min iPAQ via infrarød,
men telefonen melder "adgangspunkt ugyldigt" hver gang
jeg prøver at koble op.

Kan det være fordi jeg sidder udenfor dækning af Telia
og derfor er på Sonofons net?

Ole Thomsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 29-06-02 17:47

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote

> GPRS har tidligere fungeret med min iPAQ via infrarød,
> men telefonen melder "adgangspunkt ugyldigt" hver gang
> jeg prøver at koble op.

Jeg slettede indstillingerne og skrev dem ind igen.

Nu virker det

> Kan det være fordi jeg sidder udenfor dækning af Telia
> og derfor er på Sonofons net?

Det spiller også på Sonofon.

Ole Thomsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-06-02 00:53

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in message

> Det spiller også på Sonofon.

Men hver opmærksom på, at det vist er væseligt dyrere på Sonofon nettet