Pil-selv rejer...haster. :-)
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 29-06-02 11:57

Hejsa NG,

Jeg har købt sådan nogle store rejer som er frosne.
Dem skal vi have i stedet for en rigtig forret i aften. Der står at de er
kogte, og det kan man jo også se.
Mit spørsmål er: Skal der gøres andet ved dem ud over at de skal skylles?
Skal de have et hurtigt opkog i vand?
Hvad plejer i at gøre?

På forhånd tak

Mvh. Renate

Fra : Gudrun

Dato : 29-06-02 13:24

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hejsa NG,

Hejsa

>Jeg har købt sådan nogle store rejer som er frosne.

.... lækkert

>Dem skal vi have i stedet for en rigtig forret i aften. Der står at de er
>kogte, og det kan man jo også se.

Jeps, de er jo sikkert dejligt lyserøde...

>Mit spørsmål er: Skal der gøres andet ved dem ud over at de skal skylles?
>Skal de have et hurtigt opkog i vand?
>Hvad plejer i at gøre?

Jeg plejer bare at putte dem i en skål vand, for ligesom at skylle
dem. Lader dem ligge ½ times tid i det kolde vand og tager dem op
umiddelbart før serveringen.

>På forhånd tak

Selv tak... og god fornøjelse med dem...uhm

"Der findes ingen større magt end latterens magt."
Hugh Greene