Telefon med headset udtag
Fra : PB

Dato : 29-06-02 10:56

Hej NG!!

Jeg er ude efter en trådløs telefon med headset udtag (evt. stationær
telefon).
Hvilke mærker/modeller har denne funktion?? Jeg ved Siemens 4010 Micro har,
men hvad har man ellers at vælge i mellem??

MVh.
Peer

Fra : Kenneth Meyer-Lassen

Dato : 29-06-02 15:34

"PB" <jackassch@hotmail.com> wrote in
<3d1d8435$0$49774$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> [...]
>Hvilke mærker/modeller har denne funktion?? Jeg ved Siemens 4010 Micro
>har, men hvad har man ellers at vælge i mellem??

Philips har nogle ret gode DECT, bla. Zenia som har headset udgang ligesom
Siemens micro'en. Zenia'en blev for et par måneder siden kåret til den
bedste DECT på markedet, stærk forfulgt af Siemens micro'en.

--
Kenneth
ICQ UIN 5208861

Fra : FLJ

Dato : 02-07-02 20:59

HEj

Hvor kan jeg læse den omtalte test??

mvh
Frank
"Kenneth Meyer-Lassen" <iznogoodRE@MOVEoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Siemens micro'en. Zenia'en blev for et par måneder siden kåret til den
> bedste DECT på markedet, stærk forfulgt af Siemens micro'en.

---

Fra : Iznogood

Dato : 07-07-02 10:02

"FLJ" <flj@ofir.dk> wrote in <XCnU8.11$mb7.29286453@news.orangenet.dk>:

>Hvor kan jeg læse den omtalte test??

I et fagblad der hedder "Telekommunikation", jeg kan desværre ikke lige pt.
huske hvilken udgave, men jeg mener at det var i slutningen af sidste år
(sep-dec 2001).

Jeg håber at kunne poste artiklen i dk.binaer i starten af næste uge. Det
vil jeg vende tilbage til NG om.

--
Kenneth
ICQ #5208861