hong-kong action - hvor?
Fra : Fax_Modem

Dato : 29-06-02 10:42

Hejsa

Hvor skal jeg kigge henne hvis jeg gerne vil have fingrer i film som
Hardboiled og The Killer?

mvh.
Jesper

Fra : Jesper

Dato : 29-06-02 11:05

http://www.laserdisken.com/
--
Jesper.
EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m

Fra : Asian movies

Dato : 29-06-02 11:54

brug evt. www.r2dvd.com til at søge den giver også en god oversigt over
prisforskelle

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 29-06-02 12:38

Hørte lige den anden dag at Axel Music står for alt import til Laserdisken,
så derfor vil jeg anbefale Axel,
hygge
Nicolai

Fra : Anders Nielsen

Dato : 29-06-02 12:15

Fax_Modem <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afjusq$24u8$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa
>
> Hvor skal jeg kigge henne hvis jeg gerne vil have fingrer i film som
> Hardboiled og The Killer?
>
> mvh.
> Jesper

Hvis du gerne vil give overpris skal du købe i Laserdisken. Ellers ville jeg
købe dem direkte fra Hong Kong.
www.dddhouse.com
www.hivizone.com

PS. husk at be' dem om at sende som gave, så du slipper for de grimme
toldere =)

vh Anders

Fra : Emil Rune

Dato : 29-06-02 12:18

"Anders Nielsen" <bnaa0002107@bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> PS. husk at be' dem om at sende som gave, så du slipper for de grimme
> toldere =)

Det kan man vidst ikke altid regne med; jeg købte for nylig en film fra
Japan og valgte også at de skulle sende den som "GIFT". Men den blev snuppet
i tolden alligevel....

Det er også til dels til at leve med. Hvad der ikke er til at leve med er
til gengæld Pest Danmarks horrible gebyr! Det er sgu for langt ude.

Hilsen Emil

Fra : Jens Thomsen

Dato : 29-06-02 17:27

"Anders Nielsen" <bnaa0002107@bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du gerne vil give overpris skal du købe i Laserdisken. Ellers ville
> [...]

DVD-udgivelserne fra Hong Kong er sjældent særligt gode. De nyeste er ofte
fine (Full Time Killer er et glimrende eksempel), men ældre svinger meget,
og det gælder også de to John Woo-titler, der blev nævnt i første post. Hard
Boiled i den kinesiske udgave er SVJH endda en 'flipper'.

The Killer kommer snart fra engelske Hong Kong Legends. Garanteret en
udgivelse, der er værd at vente på.

Hard Boiled kan fås i flere forskellige udgivelser både i R3, R2 og R1.Her
er en sammenligning:
<http://www.bulletsnbabesdvds.com/modules.php?op=modload&name=News&file=arti
cle&sid=161&mode=thread&order=0&thold=0>

MVH
Jens