Jedi knight 2 og Geforce 4 mx 420
Fra : Heine Laursen

Dato : 29-06-02 00:11

Hejsa.

Efter at jeg har været ude og købe et Geforce 4 Mx 420 kort, kan jeg ikke
længere få Jedi knight til at virke!!

Det virkede fint indtil mit Matrox G400 grafik kort brændte af.

Jeg har prøvet at Installere de nyeste detonator drivere. Orginal drivere.
Geninstallere Jedi Knight, Prøvet at installere 1.03 patchen til jedi
knight.Kortet spiller fint sammen med GTA3. Er der nogen der har en ide til
hvad der kan være galt?

Jeg har selvføldig afinstalleret Matrox driverne.

Mit kort er et 3D blaster 4 MX 420 fra creative. Det mærkelige er bare at
dette kort (eller andre Geforce 4 kort) ikke findes på deres hp!

*Wahh Jeg vil spille jedi knight*

Heine Laursen

Fra : DWM

Dato : 29-06-02 00:20

"Heine Laursen" <gozar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

Hej

> Mit kort er et 3D blaster 4 MX 420 fra creative. Det mærkelige er bare at
> dette kort (eller andre Geforce 4 kort) ikke findes på deres hp!

Hmm....
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=305

/Kenneth Iversen

Fra : Heine Laursen

Dato : 29-06-02 14:31

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in

> "Heine Laursen" <gozar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
>

> Hmm....
> http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=305

Kortet er ikke her!
http://www.americas.creative.com/support/welcome.asp?centric=

> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Howto install Linux http://www.tldp.org/HOWTO/Installation-HOWTO/index.html

Gaems under linux
http://www.transgaming.com/dogamesearch.php?order=working&showall=1

Heine Laursen

Fra : DWM

Dato : 29-06-02 18:16

> Kortet er ikke her!
> http://www.americas.creative.com/support/welcome.asp?centric=

Nej der er slet ingen grafikkort der.

> Howto install Linux http://www.tldp.org/HOWTO/Installation-HOWTO/index.html

Og så bruger du selv windows. Så kan man ikke undgå at smile lidt :)

/Kenneth Iversen

Fra : Heine Laursen

Dato : 30-06-02 12:04

> "Heine Laursen" <gozar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
>
> Nej der er slet ingen grafikkort der.

> Og så bruger du selv windows. Så kan man ikke undgå at smile lidt :)

Jeps.. smil det er sundt

Heine Laursen

Fra : Gerner

Dato : 29-06-02 18:25

On Fri, 28 Jun 2002 23:11:12 +0000 (UTC), Heine Laursen <gozar@myrealbox.com>
wrote:

> [...]
>Geninstallere Jedi Knight, Prøvet at installere 1.03 patchen til jedi
>knight.Kortet spiller fint sammen med GTA3. Er der nogen der har en ide til

Jeg bruger samme kort (64Mb) og nvidia 28.32 driver til win98, men den passer
også til alle windows versioner.
Jeg har ingen problemer, så hvis du har den eller bedre driver, så ligger det
måske ikke i grafikken. Lyden måske ? Hvad siger dxdiag (version dx8.1b) til
grafik og lyd. ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Heine Laursen

Dato : 30-06-02 12:07

Gerner <gerner@teknik.dk> wrote in

> [...]
> Jeg har ingen problemer, så hvis du har den eller bedre driver, så
> ligger det måske ikke i grafikken. Lyden måske ? Hvad siger dxdiag

Det siger alt er i orden.

Det fremgår måske ikke så tydeligt atf mit tidligere post, men før jeg
købte de Geforce 4 kort havde jeg et matrox G400 kort, og der kørte jedi
knight 2 fint.

Heine Laursen

Fra : Gerner

Dato : 30-06-02 16:05

On Sun, 30 Jun 2002 11:07:25 +0000 (UTC), Heine Laursen <gozar@myrealbox.com>
wrote:

>Det fremgår måske ikke så tydeligt atf mit tidligere post, men før jeg
>købte de Geforce 4 kort havde jeg et matrox G400 kort, og der kørte jedi
>knight 2 fint.

Jo, det var tydeligt nok, og jeg har også skiftet grafikkort en del gange, altid
for opgradering, og intet spil har nægtet at køre, endog bedre, efter
udskiftningen. Hvad der er galt udover et evt. driverproblem ved jeg så ikke.
Jeg har også haft driverproblemer og måtte "gå ned" i version før et spil ville
køre korrekt. f.eks. kunne nvidia detonator drivere ikke bruges, kun asus.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto