Easy Tab tabletter
Fra : Steen F.

Dato : 28-06-02 23:01

Hejsa.

Er der nogen som har prøvet de nye Easy Tab tabletter, som skulle nedsætte
sultfornemmelsen?
Hver er jeres erfaringer?

http://www.densundelinie.dk/cgi-local/shop.pl/page=shopslankxp2000frame.htm

MVH
Steen

Fra : Rie Lysvad

Dato : 29-06-02 20:30

Jeg har lige bestilt en prøvepakke med Easy Tabs og jeg vender tilbage, når
jeg har afprøvet virkningen - så kan jeg forhåbentlig fortælle om der er
nogen virkning.
Venlig hilsen
Rie

Fra : Steen F.

Dato : 29-06-02 23:20

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
når
> jeg har afprøvet virkningen - så kan jeg forhåbentlig fortælle om der er

Okay, jeg venter med spændng. Kan man forøvrigt få en gratis prøvepakke på
apoteket eller hos Matas? Så sparer man de 40 kr. i porto/eksp.gebyr.

MVH
Steen

Fra : Helle Ahlmann Madsen

Dato : 30-06-02 10:42

jeg kan svare for apotekerne og det er ikke noget de umiddelbart har på
lager, men du kan være heldig at det er noget de kan bestille det hjem til
dig.

Helle

Fra : Steen F.

Dato : 04-07-02 22:56

"Helle Ahlmann Madsen" <ahlmann@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> jeg kan svare for apotekerne og det er ikke noget de umiddelbart har på
> lager, men du kan være heldig at det er noget de kan bestille det hjem til
> dig.

Hmm, her i Kolding kunne de ikke skaffe gratis prøvepakker på apoteket. Alle
Easy Tab var iøvrigt udsolgt.
Matas har heller ikke prøvepakken, så de skal nok købes online.

MVH
Steen