Mobilos-rykkergebyr
Fra : NoWay

Dato : 28-06-02 21:01

Alle danske teleselskaber er hævet over enhver lov, og har lov til, at sende
præcis de regninger som de nu engang har lyst til. Betaler du ikke, kommer
du
i RKI, og så er den historie ikke længere.

Jeg er selv blevet fanget i Sonofons net. De sendte for ca. 1 år siden en
regning som var påført 65 kr. i rykkergebyr. Et rykkergebyr som var plukket
ud af den blå luft, derfor nægtede jeg at betale. Jeg betalte samtalerne,
men
ikke gebyret. Prøvede at snakke mig til rette ... men nej !. Denne er nu på
ca. 12 mdr. vokset til ca. 600 kr. og de sender nu alle mulige truselbreve
om retsager mm.

Hvad fanden skal man stille op med sådan nogle svin ?.

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 28-06-02 21:09

> Hvad fanden skal man stille op med sådan nogle svin ?.

Jeg ville nok starte med at anlægge en lidt anden holdning, så ville jeg
1. Bed om dokumentation for den rykker de "påstå" de har sendt, samt for
hvilken fakture og beløb der der skulle være betalt, samt betalingsdatoen.
2. Så ville jeg kikke i mit arkiv, finde fakturaen frem, finde ud af hvornår
den er blevet betalt. Hvis alt er betalt til tiden, vil jeg sende den
fornødende dokumentation til sonofon. Hvorefter at der ikke er mere at
kommen efter for sonofon.
3. Hvis 2 ikke var tilfældet ville jeg nok betale

Allan Bach

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-06-02 21:35

"NoWay" <asshole@sol.dk> skrev :

>Hvad fanden skal man stille op med sådan nogle svin ?.

Undre sig over deres kunders opførsel ?

ps: denne gruppe hedder dk.videnskab.jura, ikke dk.politik.betaling,
så jeg tror du har postet et forkert sted.

<grin>
--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
dkfritidbil.dk er nu i luften, læs mere på www.dkfritidbil.dk

Fra : NoWay

Dato : 28-06-02 21:49

> ps: denne gruppe hedder dk.videnskab.jura, ikke dk.politik.betaling,
> så jeg tror du har postet et forkert sted.
>
> <grin>

Åhhh nej. Tumben fra Stevn er kommet op af kloakken !!!.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-06-02 22:20

"NoWay" <asshole@sol.dk> skrev :

>Åhhh nej. Tumben fra Stevn er kommet op af kloakken !!!.

stave kan du åbenbart heller ikke ...... Lasse

Hvordan gik det iøvrigt med din Bil ? Var Steen glad for din
tilsvining af ham i nyhedsgrupperne ?

Fra : NoWay

Dato : 28-06-02 22:37

> stave kan du åbenbart heller ikke ...... Lasse

Nej, men dog en million gang bedre end Tumpen. Afsløre samtidig hvilken
primitiv tankevirksomhed din kyllinghjerne kan klare.

> Hvordan gik det iøvrigt med din Bil ? Var Steen glad for din
> tilsvining af ham i nyhedsgrupperne ?

Vi var rørende enige om, at du måtte have en brist. Det mener jeg nu ikke
helt kan gøre det.

Når jeg ikke svare på flere af dine fremtidige primitive bemærkninger, så
skyldes det alene, at jeg ikke kan komme ned på dit niveau.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-06-02 22:44

"NoWay" <asshole@sol.dk> skrev :

>Når jeg ikke svare på flere af dine fremtidige primitive bemærkninger, så
>skyldes det alene, at jeg ikke kan komme ned på dit niveau.

det kan du da sagtens - 2 trin op af stigen, og du er der ;)

Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-06-02 06:57

On Fri, 28 Jun 2002 23:43:59 +0200, jan@stevns.net wrote:

>det kan du da sagtens - 2 trin op af stigen, og du er der ;)

For nu at citere dig selv

| ps: denne gruppe hedder dk.videnskab.jura, ikke dk.politik.betaling,
| så jeg tror du har postet et forkert sted.

Så kan i ikke BEGGE TO smutte over i mudderet, ikke kun er i OT, i
kaster også med muder om noget der ikke er intersant for denne gruppe,
så fis af med jer, eller find kammertonen fram, og hold jer til
gruppens emner.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : NoWay

Dato : 01-07-02 03:32

> [...]
> kaster også med muder om noget der ikke er intersant for denne gruppe,
> så fis af med jer, eller find kammertonen fram, og hold jer til

Har du aldrig tænk på og få dine skolepenge tilbage !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-07-02 06:15

On Mon, 1 Jul 2002 04:31:33 +0200, "NoWay" <asshole@sol.dk> wrote:

>Har du aldrig tænk på og få dine skolepenge tilbage !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis du tænker på stavefejl, så er jeg ordblind, hvis du har et
problem med det, så er det dit problem, det er yderst sjælent der er
nogen der ikke forstår hvad jeg skriver.

Fra : Brian Mortensen

Dato : 01-07-02 23:39

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> wrote:

> Hvis du tænker på stavefejl, så er jeg ordblind, hvis du har et
> problem med det, så er det dit problem, det er yderst sjælent der er
> nogen der ikke forstår hvad jeg skriver.

Måske hr. NoWay selv skulle lære at stave inden
han kaster sig over andre?

oO(Blot en tanke)

--
/Brian