OSX 10.1.5. - visningsproblemer
Fra : Esther Selig

Dato : 28-06-02 20:15

Hej. Jeg har opgraderet begge mine mac'er til 10.1.5 og er stødt på et
underligt problem (som ikke var der før):
Mac'erne vil ikke vise indholdet af mapper der befinder sig et stykke
inde i hierarkiet. Helt konkret vil de ikke vise, hvad der befinder sig
i mappen "ITunes musik" (User > Documents > ITunes > Itunes musik).
Hvis jeg trækker mappen ud på skrivebordet og åbner den, er der ingen
problemer.
Det er selvfølgelig ikke et grænseoverskridende problem, men
irriterende alligevel.
(Den ene mac er en Imac G3, 1,5 år, den anden den spritnye fladskærms
iMac, super-drive versionen).
Er der nogen som har et bud på løsning, eller skal jeg bare vente til
10.1.6 forhåbentlig løser problemet?
På forhånd tak. Esther

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-07-02 23:36

On Fri, 28 Jun 2002 21:14:31 +0200,
Esther Selig <selig@fjerndettemail.tele.dk> wrote:

> [...]
> i mappen "ITunes musik" (User > Documents > ITunes > Itunes musik).
> Hvis jeg trækker mappen ud på skrivebordet og åbner den, er der ingen

Hvilke bruger privilegier har du til mappen?

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?