Er der nogen der ved ..??
Fra : EnjoyNews

Dato : 28-06-02 19:31

Noget jeg har hørt nogen snakke om....

Kald Det Kærlighed med Lars Lilholt, sunget på engelsk af Johnny Logan....
Er der nogen der ved om dette er rigtigt ?

Jeg kender ikke titlen.

mvh Michael

Fra : N/A

Dato : 28-06-02 20:05

Fra : EnjoyNews

Dato : 28-06-02 20:05

Jeg ved det lyder mærkeligt og har det selv skidt med blandingen... men det
var bare noget jeg hørte og blev nysgerrig....

Fra : -Carina

Dato : 28-06-02 20:57

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved det lyder mærkeligt og har det selv skidt med blandingen... men
det
> var bare noget jeg hørte og blev nysgerrig....

Jeg har det ikke bare skidt med blandingen, men med både sang og Logen -
hver for sig...

Carina

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-06-02 20:45

EnjoyNews <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1cab70$0$49767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kald Det Kærlighed med Lars Lilholt, sunget på engelsk af Johnny Logan....
> Er der nogen der ved om dette er rigtigt ?
_________

Om det lige er Johny Logan som synger den på engelsk ved jeg ikke. Men den
findes på engelsk. Den spilles tit på Radio Nibenitten.

Fra : EnjoyNews

Dato : 28-06-02 20:49

Ok tak, er der andre der ved hvad titel og kunstner er på denne ?

Michael

Fra : -V-

Dato : 28-06-02 23:38

news:3d1cbaef$0$163> > Kald Det Kærlighed med Lars Lilholt, sunget på
engelsk af Johnny Logan....
> _________
>
> Om det lige er Johny Logan som synger den på engelsk ved jeg ikke. Men den
> findes på engelsk. Den spilles tit på Radio Nibenitten.

Jeg hæfter mig uvægerligt ved ordet "-nitten".

-V-

Fra : EnjoyNews

Dato : 29-06-02 23:44

Er der slet ingen andre bud..?