blanding af mørtel
Fra : -Carina

Dato : 28-06-02 18:59

Hej igen.

Hvordan blander man nemmest mørtelpulver og vand? Når man nu ikke har adgang
til strøm.

Findes der cementblander med håndsving?
Eller andre gode ideer?!

pf mange tak.

Jeg må snart invitere hele gruppen på grill, så meget hjælp som jeg får her

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-06-02 20:12

On Fri, 28 Jun 2002 19:58:56 +0200, "-Carina" <caina@FJERNtdcspace.dk>
wrote:

>Hvordan blander man nemmest mørtelpulver og vand? Når man nu ikke har adgang
>til strøm.
>
>Findes der cementblander med håndsving?
>Eller andre gode ideer?!

Tjaa... her brugte vi i mange år en trillebør og en skovl. Det er
pokkers hårdt, men det virker. Jeg tror i øvrigt ikke at det ville være
mindre hårdt med et håndsving på blandemaskinen.

>Jeg må snart invitere hele gruppen på grill, så meget hjælp som jeg får her

Jamen det lyder da lækkert

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jytte Hansen

Dato : 28-06-02 20:40

En trillebør er en god ting og så kan man blande med en spade.
mvh
Jytte

Fra : -Carina

Dato : 28-06-02 20:34

"Jytte Hansen" <jylaha@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En trillebør er en god ting og så kan man blande med en spade.
> mvh
> Jytte

Hvor er det godt med kvinder er ka' selv.
Tak

Carina

Fra : bysse

Dato : 28-06-02 20:57

Hvad er det du skal lave?
hilsen Brian (murer)

Fra : -Carina

Dato : 28-06-02 21:15

"bysse" <bysse@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det du skal lave?
> hilsen Brian (murer)

jeg skal pudse en mur..Øhm, en mur der har været beklædt med masonitplader,
og nu står ret bar og ujævn. Det er enindvendig mur...Jeg har forsøgt en
smule, men det er ski' da svært....

-carina

Fra : M@rk

Dato : 28-06-02 21:57

Fri, 28 Jun 2002 19:58:56 +0200, berigede "-Carina"
<caina@FJERNtdcspace.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Jeg må snart invitere hele gruppen på grill, så meget hjælp som jeg får her

Hvis du "skylder" grill - så tør jeg slet ikke tænke på, hvad min
regning efterhånden er oppe på )

/Mark

Fra : -Carina

Dato : 28-06-02 22:29

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <caina@FJERNtdcspace.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> Hvis du "skylder" grill - så tør jeg slet ikke tænke på, hvad min

Det var måske også bare en anden måde at sige at hjælpen er værdsat en hel
masse

Carina

Fra : M@rk

Dato : 29-06-02 10:16

Fri, 28 Jun 2002 23:29:26 +0200, berigede "-Carina"
<caina@FJERNtdcspace.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Det var måske også bare en anden måde at sige at hjælpen er værdsat en hel
>masse

I know

/Mark

Fra : Brian Skaarup

Dato : 28-06-02 22:36

wrote:

>Hvordan blander man nemmest mørtelpulver og vand? Når man nu ikke har adgang
>til strøm.
Værktøjsudlejerne har både generator og blandemaskine