En string "container"
Fra : t_p

Dato : 28-06-02 18:36

Hejsa

Lige en post til :)

Jeg har et lille problem, som jeg ikke er sikker på hvordan jeg skal løse i
Java).

Jeg har en liste af "IDs" (som er i et index) [0]455 [1]3444 .... [x]3442
Jeg får så x antal strings som skal ligges ind i det index. F.eks.
får jeg "Peter" og "Bente" til ID 455.

Er der nogen som har et godt og enkelt løsningsforslag. Den tilløbne
liste/index skal være dynamisk og virke efter FIFO princippet.

Jeg kan sagtens lave sådanne et index fra bunden, men da jeg
er ny i Java sproget ville jeg lige høre om der er noget standard
noget i Java som jeg kan gøre brug af....

Fra : Lasse Westh-Nielsen

Dato : 28-06-02 20:14

http://java.sun.com/j2se/1.4/docs/api/java/util/LinkedList.html ?

Mvh Lasse

Fra : t_p

Dato : 28-06-02 21:31

"Lasse Westh-Nielsen" <lasseNOSPAM@daimi.NOSPAM.au.dk> wrote in message
> http://java.sun.com/j2se/1.4/docs/api/java/util/LinkedList.html ?

Igen tak :)

Hvor er det dog dejligt med alle de ting man får "gratis" i java,
specielt når man har arbejdet en del i c og cobel :)