Hængepil
Fra : bysse

Dato : 28-06-02 18:02

Hej med jer

Jeg købte en hængepil for ca 14 dage siden og plantede den i harpet
muld..... den har absolut ikke tørstet, men nu er det sådan at de yderste
grene ser noget visne ud + de yderste kanter af bladene ser sgu også lidt
slatne ud.....
Hvad sker der med den?.... er den ved at stå af ?
mvh. Brian B
__________________________________________________________________ brian
byskov ICQ#: 13956796 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-06-02 19:27

> [...]
lidt
> slatne ud.....
> Hvad sker der med den?.... er den ved at stå af ?

Sådan har vores hængepil også set ud. Jeg har fjernet de visne blade og
klippet det visne af grenene - hvilket har resulteret i at den sætter en
masse nye grønne blade.

Venligst
Henriette Døssing

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-06-02 20:05

On Fri, 28 Jun 2002 19:02:01 +0200, "bysse" <bysse@get2net.dk> wrote:

> [...]
>slatne ud.....
>Hvad sker der med den?.... er den ved at stå af ?

Det lyder som om den har været tørret let ud _inden_ i fik den. Men den
er absolut ikke ved at dø.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Kat

Dato : 28-06-02 20:34

"bysse" skrev:

> [...]
yderste
> grene ser noget visne ud + de yderste kanter af bladene ser sgu også

Det samme skete for min, da jeg plantede den i jorden i maj måned.
Jeg tror ganske enkelt, at den blev forskrækket
Der gik vel 1-2 måneder, hvor jeg blot vandede den, så var den fin
igen af sig selv med ny skud og blade.
--

/kat
---

Fra : bysse

Dato : 28-06-02 20:54

Pyha mange tak for hjælpen, jeg car ved at blive nervøs
hilsen Brian