G-Pack til Suzuki ?
Fra : Dan Eckberg

Dato : 28-06-02 15:44

Hejsa !

(det er sikkert et gammelt emne, men jeg vover pelsen og spørger alligevel
(igen ?))

Er der nogen der har prøvet den såkaldte G-Pack der efter sigende skulle
"slippe kræfter løs" på Suzuki og Kawasaki mc'er ?

Virker den eller er det penge ud af lommen ?

Fandt denne link (en forhandler) http://www.metisse.de/deutsch/g_packs.html
Den er jo relativt billig, og det ku' være at man skulle smide sådan en på
SV'en evt. i forbindelse med ny udstødning og omdysning, - men kan det mon
betale sig ??

Fra : Gundersen

Dato : 28-06-02 16:41

Hejsa

Såvidt jeg husker er det bare en modstand der er inde i "Boxen", der hvist er meget dyr. Prøv at søge i google groups, efter emnet.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit