3310 contact service
Fra : Thomas

Dato : 28-06-02 14:43

Var ved at flashe min 3310 og gjorde som der stod, men nu skriver den
"contact service" Hvordan fjerner jeg det igen?

Fra : Jesper Kofod

Dato : 28-06-02 16:33

> Var ved at flashe min 3310 og gjorde som der stod, men nu skriver den
> "contact service" Hvordan fjerner jeg det igen?
Ved at kontake din lokale forhandler for at sende telefonen ind til service,
eller prøver at flashe den "ordentligt". - Der må være sket en fejl, da du
flashede.

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Thomas

Dato : 28-06-02 17:24

"Thomas" <eriksen_tour@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var ved at flashe min 3310 og gjorde som der stod, men nu skriver den
> "contact service" Hvordan fjerner jeg det igen?

Hvis du ikke har taget en backup full flash den.

mvh Thomas

Fra : helloo.dk

Dato : 29-06-02 15:33

Jeg forstår ikke at du har alle de problemer med at unlocke når du unlocker
for folk.. Hvordan kan du tage penge for det når du ikke ved hvordan man
skal håndtere telefonerne.. Du giver måske ikke garanti på dine unlock??
Derfor burde du nok finde ud af om ikke du skulle stoppe og finde dig en
anden måde at tjene penge på.. Jord og beton arbejder eller sådanne noget!!

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : Thomas

Dato : 29-06-02 17:39

Hvor ved du fra at han unlocker ?

mvh Thomas

Fra : Thomas

Dato : 30-06-02 13:23

vi er altså 2 der hedder Thomas.

Og det er altså mig med problemet. Skal jeg bare prøve forfra ?

Fra : helloo.dk

Dato : 30-06-02 15:56

Jamen så er sagen jo en helt anden..
Har du prøvet at bruge knok22 til at lægge en ny software ind med??
Prøv det..
ny software kan du finde på den link jeg har sendt til dig..

Fra : Thomas

Dato : 30-06-02 16:12

Tak! fik den til at tænde, men det står på tysk! Har da ellers smidt dansk
sprogpakke i. Skal man gøre det først eller bagefter man har flashet eeprom?
Kunne godt bruge en anden *.fls fil.

Fra : helloo.dk

Dato : 30-06-02 17:01

Når den er tændt skulle du kunne trykke på menu og så 6 2 1 menu og vælge
det sprog du vil...

Fra : Thomas

Dato : 30-06-02 18:54

Har jeg prøvet, men der er ikke dansk imellem.

Fra : FunMan

Dato : 05-05-03 23:48

"Thomas" skrev d. 30-06-02 16:12 dette indlæg :
> Tak! fik den til at tænde, men det står på tysk!

Thomas > Kan du sige HVAD du gjorde for at få den til at tænde ?
Jeg sidder nemlig med samme problem

FunMan

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 30-06-02 22:10

> [...]
> Derfor burde du nok finde ud af om ikke du skulle stoppe og finde dig en
> anden måde at tjene penge på.. Jord og beton arbejder eller sådanne

Hej Helloo.dk,

Jeg ved ikke hvorfor du er begyndt at tale sådan til mig, men jeg gider ikke
at høre på det. Undersøg det du svarer på før du begynder at genere mig for
noget du ikke ved hvad du snakker om. Der er en anden der hedder Thomas
(utroligt nok!) som havde problemer med sin tlf. og jeg prøvede at hjælpe
ham, men så skulle du af en eller anden grund lige vise mig hvem der er chef
her !? slap lidt af inden du "taler" til mig på den måde.

mvh Thomas (Vafadar)