Efterlysning af side m. køb/salg af R6-cup~
Fra : SLP/JM

Dato : 28-06-02 14:34

Findes en sådan side med køb og salg af tyske R6-cup cykler? Jeg mener,
Jørund en gang nævnte noget om det, men det er ikke lykkedes mig at
finde frem til noget.

--
Susanne

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-06-02 00:16

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> skrev i en meddelelse news:afhop1$6n5$1@sunsite.dk...
> Findes en sådan side med køb og salg af tyske R6-cup cykler? Jeg mener,
> Jørund en gang nævnte noget om det, men det er ikke lykkedes mig at
> finde frem til noget.

smid en mail til Jørund direkte, han plejer at være flinki til at hjælpe..

-
MOrten Dahl

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-06-02 07:47

> smid en mail til Jørund direkte, han plejer at være flinki til at hjælpe..
>
> -
> MOrten Dahl

...men forvent først at få svar på mandag, han er i tyskland nu.

Kenneth
R1

Fra : Armand

Dato : 29-06-02 09:31

Kenneth Sørensen <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en

> ..men forvent først at få svar på mandag, han er i tyskland nu.

Igen igen:

Det er meget indiskret at udbasunere sådanne forhold i et offentligt
forum!
Du, om nogen, skulle vide hvor let det er at finde mandens adresse alene
på navnet, og mon ikke at han har noget af værdi stående på hylderne?

Vær venlig at vise respekt for mandens ejendele, ved at slette dit
indlæg
(ligesom at jeg sletter dette snarligst!) :-|

--
Armand.

Fra : Anet

Dato : 29-06-02 20:02

Hej

prøv at kigge på denne side http://www.mobile.de
og find så i venstre side MOTORRÄDER og klik på det og søg så på Yamaha og
R6

hilsen

Anet

FZS 1000