jubiiiii
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 28-06-02 13:18

jubiiii så er det af sted til Bornholm... Ses på mandag.

Brian w.

" 3 ugers ferie..... yes yes yes yes yes yes yes ........"

--

Med Venlig Hilsen

Brian Wendelbo

"Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået så vidt i sin udvikling, at
det må have undervisning i at parre sig."

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-06-02 13:21

Gooood tur! Efter hvad jeg har fået fortalt har du masser af de små
snoede til gode. Kør forsigtigt og forvent altid at der kommer en
modkørende, sløv bilist midt ude på vejen rundt om svinget.

Tony
Divvy 01

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-06-02 14:01

God tur. Glæder mig til at hører om øen når du kommer tilbage. Overvejer
selv at tage derover i nær fremtid

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 04-07-02 11:57

Aldeles elendigt.... aldrig har jeg oplevet så ringe mc vejr... Gud fader
hvor er det trist at se al den regn..... Det blev overhovedet ikke til nogen
ture.. Man er sku lildt magelig... Men jeg har nu alligevel mere ondt af den
stakkels stævnedeltager. Nøj hvor de frøs....

Brian W.

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 12:06

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-07-02 12:06

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er lige før jeg bliver nødt til at udskifte læderhandskerne med
nogen
> vandtætte. Jeg er squ træt af at have dem (og hjelmen) til tørre hver
aften.
> Til gengæld er jeg rigtig glad for mit Rukka.
>
> Der er vist også noget med at slidtyrken i et par gennemvåde læderhandsker
> er ret lille ...
>
> /A

Ja det kan du godt fortælle mig. Al det vand må da oxo ødelægge læderets
slidstyrke på længere sigt???? Goretex er godt hvis man husker at trække
jakken godt ned over bukserne, og ikke som mig da jeg kørte ud til Rydberg
igår, jeg opdagede at jeg var plask våd på maven... høhø.

Brian W.

Fra : Steven

Dato : 07-07-02 12:42

On Fri, 5 Jul 2002 13:05:35 +0200, "Brian Wendelbo"
<Dustyman41@hotmail.com> wrote:

>snip-
>
>Ja det kan du godt fortælle mig. Al det vand må da oxo ødelægge læderets
>slidstyrke på længere sigt????
>snip-

Det er sikkert også derfor at køer helst skal i stald, når det
begynder at regne

mvh
Steven
FZS600 der også gerne vil i 'stald' når det begynder at regne, så
ejeren ikke skal døje med rengøring.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-07-02 19:41

Steven wrote:

> Det er sikkert også derfor at køer helst skal i stald, når det
> begynder at regne

De tager skam ikke skade af lidt regn omend de bliver lidt våde

> FZS600 der også gerne vil i 'stald' når det begynder at regne, så
> ejeren ikke skal døje med rengøring.

Nejnej, den skal bare have lov til at blive beskidt nok, så bliver den
nemlig rengjort, når det regner
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - nyvasket... på den hårde måde

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-02 12:07

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:

> Der er vist også noget med at slidtyrken i et par gennemvåde læderhandsker
> er ret lille ...

Hvis bare asfalten er våd gør det jo knapt så meget
--
mvh Jes Vestervang
FZS600