bilag fra kommune
Fra : Christian Lyng

Dato : 28-06-02 13:12

Hejsa

Nu da farumsagen har rullet og medierne har kastet sig over bilagene,-så
burde det vel også være muligt at få aktindsigt i sin egen kommune,-det er
vel ikke kun Farmum som kommune som kunne finde på at få dækket alt muligt
mærkeligt til privat brug.

Det kunne jo være interessant at tage et par kommuner og kigge dem igennem?,
men hvordan beder man om at se bilag?

--

Christian Lyng

'Lighed for alle,ingen er født til at lede et land,-længe leve republikken
Danmark.'

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-06-02 13:49

"Christian Lyng" <christian.lyng@NOSPAMtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærkeligt til privat brug.
>
> Det kunne jo være interessant at tage et par kommuner og kigge dem

På Farum's hjemmeside kan man downloade dem, de koster desværre penge (1 kr
/ bilag)

Mon ikke også man kan hente dem hos ande kommuner.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-06-02 14:02

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in

> På Farum's hjemmeside kan man downloade dem, de koster desværre
> penge (1 kr / bilag)

Må de godt tage penge for dem ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-06-02 14:26

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in

> Må de godt tage penge for dem ?

Nå Farum er indblandet kan man blive i tvivl
Men mon ikke det er ydelsen man betaler for, selv om det jo er en potentiel
guldgrube, er der nogen der vil betale 1 kr / bilag for mine brugte dankort
nota'er ??

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : carl munk

Dato : 29-06-02 13:25

"Christian Lyng" <christian.lyng@NOSPAMtiscali.dk> wrote in message news:<3d1c5278$1@news.wineasy.se>...
> [...]
> mærkeligt til privat brug.
>
> Det kunne jo være interessant at tage et par kommuner og kigge dem igennem?,

Anmode om aktindsigt

Du kan mod betaling faa alt at se DOG ALDRIG BILAG MED PERSONNUMMER ANFØRT !!!
DVS du kan ikke se din nabos socialsager og bistandshjælp mm.

Du kan til enhver tid paa biblioteket se KOMMUNENS REGNSKAB og hvormeget der
brugt specificeret