cd 750 f1 1973
Fra : Stones_TM

Dato : 28-06-02 12:53

Hejsa allesammen jeg er lige blevet mc kører fik kortet mandag sidste uge.
jeg ved ikke hvor jeg eller skulle spørge så det bliver her.
som sagt
har jeg en cb 750 f1 fra 1973, men mangler side skjoldet som sidder over
sikringerne er der nogen af jeg der har et sådan liggende ????

desuden vil jeg spørge om hvor jeg ifølge jer skal tage hen for at få sat
nyt lednings net i???
jeg har fået et bud, hos mc-hjørnet på ca 3500 er det for dyrt??

Mvh
Stones_tm

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 28-06-02 13:19

"Stones_TM" <stonestm@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa allesammen jeg er lige blevet mc kører fik kortet mandag sidste uge.
> jeg ved ikke hvor jeg eller skulle spørge så det bliver her.
> som sagt
> har jeg en cb 750 f1 fra 1973
Det er sjovt de kom først i 75...

, men mangler side skjoldet som sidder over
> sikringerne er der nogen af jeg der har et sådan liggende ????
hvis det er det store sidedæksel du mener ska du være heldig, da de ikke er
til at få fat i nogen steder...

Mvh
Claus
cb750 f2 '77

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-06-02 13:44

"Stones_TM" <stonestm@c.dk> wrote in message news:afhiks$70r$1@sunsite.dk...

> [...]
> nyt lednings net i???
> jeg har fået et bud, hos mc-hjørnet på ca 3500 er det for dyrt??

Tillykke med kortet

Du får måske flere hits på..

dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked

Kenneth

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-06-02 13:49

> [...]
> nyt lednings net i???
> jeg har fået et bud, hos mc-hjørnet på ca 3500 er det for dyrt??

...med hensyn til ledningsnet kan jeg anbefale Agusta Motor, på
frederiksborgvej i NV, han er en guru når det kommer til honda, og især
CB-modellerne.

PS, tag dig ikke af rodet i forretningen, han ved hvad han laver

Kenneth
R1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-06-02 14:05

Tillykke med både kort og MC.

De har det med at tabe de skjolde. Det skulle hjælpe at skifte de
gummidimser der holder skjoldet. Ellers vil du få brug for flere i
fremtiden.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Trosborg

Dato : 28-06-02 14:22

Hello stones og alle jer andre smugkiggere.

> [...]
> har jeg en cb 750 f1 fra 1973, men mangler side skjoldet som sidder over
> sikringerne er der nogen af jeg der har et sådan liggende ????

Prøv hos Silverspares i England.

> desuden vil jeg spørge om hvor jeg ifølge jer skal tage hen for at få sat
> nyt lednings net i???
> jeg har fået et bud, hos mc-hjørnet på ca 3500 er det for dyrt??

Lyder lidt pebret.

Som en anden har skrevet, så er Agusta motor noget nær en guru på gamle
Honda'er, så skal det laves af en professionel er det ham du går til.

Er det gamle helt væk? Skal du ikke bare have fixet det gamle ledningsnet?
Jeg har lavet en del ledningsnet, så mine erfaringer siger at alt kan fixes
på en dags arbejde.
Specielt har jeg engang lavet et mere simpelt ledningsnet til en CB 750 K6
og kan vist finde det frem. Så hvis du er frisk på selv at lave det, så kan
du få det som scan.

Ellers kan jeg måske afse en dag til at lave det for dig, men det vil ikke
være totalt gratis.

Poul T

Fra : Stones_TM

Dato : 01-07-02 18:45

Poul T Skrev

> [...]
> du få det som scan.
>
> Ellers kan jeg måske afse en dag til at lave det for dig, men det vil ikke

Allerførst Tusinde tak for alle svar

Og poul det vil jeg da gerne snakke nærmere med om dig, da jeg har lidt
problemer med lidnings nettet

Men det vil jeg evt vende tilbage til

Mvh
StonesTM